barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.515
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
Ναιι..![]()
![]()
Δεν υπάρχει, απίστευτη αίσθηση, γενικά η συνύπαρξη με αυτά τα υπέροχα ζώα.

Ναιι..![]()
![]()

Μεγαλο αλογο ηταν.. Εισαγωγη απο ΟλλανδίαΔεν υπάρχει, απίστευτη αίσθηση, γενικά η συνύπαρξη με αυτά τα υπέροχα ζώα.![]()
Δεν υπάρχει, απίστευτη αίσθηση, γενικά η συνύπαρξη με αυτά τα υπέροχα ζώα.![]()
Να η λάθος επιλογή χώρας!Μεγαλο αλογο ηταν.. Εισαγωγη απο Ολλανδία
Σιγα βρε.. Λες και, ηταν δικο μου? Του ιππικου ομιλου Λιτοχωρου ηταν..Να η λάθος επιλογή χώρας!
Αν είχες διαλέξει ισπανικό..
Δες τι θα κερδίσες!!
:-*Ρισπεχτια σε ολο το παρεακι!
Έεέεε Άστο το παραμύθι!! Εντάξει καλό αλλά δεν είχε ... καβαλάρηΣιγα βρε.. Λες και, ηταν δικο μου? Του ιππικου ομιλου Λιτοχωρου ηταν..
Καλυτερη αίσθηση εχουν τα καναρίνιαΔεν υπάρχει, απίστευτη αίσθηση, γενικά η συνύπαρξη με αυτά τα υπέροχα ζώα.![]()
Καλο βραδυ να εχετε καλοι μου![]()
![]()
Ευχαριστώ γλυκε μου Αγιε :-* :-*Καλό μήνα θηλυκοτάτη μου, και χρόνια σας πολλά για σήμερα, επειδή σήμερα γιορτάζουν όλα τα άνθη.![]()
Γιατι να μην σε πιστεψω...Ειναι υπεροχο μερος και κανει για πολλα σκηνικαΑμα σε πω μαναρι μου οτι εχω τραβηξει το 2012 στο ιδιο σημειο φωτογραφια θα με πιστεψεις.???


Δεν μ αρεσουν.. Κανουν κουτσουλιεςΚαλυτερη αίσθηση εχουν τα καναρίνια
Ποιο κοντά δεν σου πεφτει η Κερκίνη!?Σιγα βρε.. Λες και, ηταν δικο μου? Του ιππικου ομιλου Λιτοχωρου ηταν..
Έεέεε Άστο το παραμύθι!! Εντάξει καλό αλλά δεν είχε ... καβαλάρη
Εγώ για τον καβαλάρη εννοούσα και το κατάλαβες!!!
Τωρα ημουν εκει βρε Τασο ... Ειχα φιλους στην περιοχη.Ποιο κοντά δεν σου πεφτει η Κερκίνη!?
Έχει και εκεί άλογα
Ποιο κοντά δεν σου πεφτει η Κερκίνη!?
Έχει και εκεί άλογα... Και φλαμιγκος!!![]()
Αααα
Είπα μήπως πήγες με κύριο σκοπο το καβαλημα![]()