Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Κατι εως πολλα μπορουμε να κανουμε μ αυτόΕμπεριέχει και σένα όμως η δική μου φαντασίωση
Κατι εως πολλα μπορουμε να κανουμε μ αυτόΕμπεριέχει και σένα όμως η δική μου φαντασίωση
Επισης κοκορικο μου
....
... καλό Πάσχα Με πολλλλλλυ υγειααααα ...
με υγεια και καλες Πσαργιεεεςς

Ως γνωστον η χοληστερίνη (κοινως κοψιδια μαγειριτσες κτλ) προαγαγει την σεξουαλικη διαθεση, μετα δε την απομάκρυνση απο το τραπεζι του εγκληματος, τα πραγματα σοβαρευουνΜηπως είχες φάει πολύ?
και εσυ να εισαι παντά καλά!όσο ζούμε μαθαίνουμε!πάντα ειμουνά λάτρης των milf,παντα αν εβλεπα μια καλοπροαιρετη κυρια,με την στενή της φούστα,της κρεμούλες και τα πιλινγκ΄ στο σώμα της,τα εξαισιά αρώματα της,το οτι εκπεμπει και αρέση...!!!;)με τα milf ξεκίνησα,εκανα όλες μου της σχέσεις.τα μιλφ έχουν ιδιαιτερη μεταχείρηση,γιαυτο και σου δίνω συμβουλές και θα σε δώσο και αλλες που δεν αποσκοπούν σε κέρδος.γιαυτο βαλε και καμια κρεμα συγκαμάτων που βάζουμε στα βρέφη(υπαρχουν πολλες στα φαρμακεια)κανε και κανα μπανιο σε λασπόλουτρα(αλυκές)τα οποια βαζούμε και στο προσωπο ως black-mask.;)και πολλα αλλα μπορω να σε πω σε p.m εχω και αλλα!απλα εγω επινόησα τα MIlf και ας περασάν τα χρόνια και πλεον είμαστε συνομιλικοιΕπισης με αγαπη κ υγεια γυρω σου![]()
Σε ευχαριστώ για λες τις συμβουλες αλλα κ για τον κόπο που εκανες για να τις γραψεις.. Πολλα απο αυτα ειναι ηδη στην καθημερινοτητα μου. Προσπαθω για το καλυτερο ;)
Μπα.. Σαλατουλα εφαγα εγω, κ μια ουριτσα.. Παρ ολα, αυτα θα υπαρξει καταναλωση θερμιδωνΚαλησπέρα Έλενα πως ήταν το χθεσινό φαγοπότι;τώρα θέλει κατανάλωση θερμίδων ξέρεις εσύ ! ;)![]()

Μπα.. Σαλατουλα εφαγα εγω, κ μια ουριτσα.. Παρ ολα, αυτα θα υπαρξει καταναλωση θερμιδων
Καλησπερα![]()
Δεν ξέρουμε απο τι ζώο ηταν η ουρίτσα για να σχηματισουμε γνώμη
Απο κορκ οδειλο.. Αυτου απο το κεντρο στην Αθηνα.. ΠροχτεςΔεν ξέρουμε απο τι ζώο ηταν η ουρίτσα για να σχηματισουμε γνώμη
Σωστος..κατανάλωση (είναι πονηρή) όχι ανάλωση
με υγεια :-*Ναι θα παρω τα βουνα ..Θα το ρίξεις στο τρέξιμο;
και, τα λαγκάδια.. Βουκωλικα πραματα
