Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
που στην τρελά σουΑς πιουμε σ αυτο λοιπον![]()
και ροζ ποδιτσα

Σύμφωνο απολύτως..ο κάθε ένας είναι διαφορετικός με τα γούστα του!Ψεματα.. Μην ακους τετοια αισχρα πραγματα.. Κομοδινο μετα λαμπατερεου ειμαι
Σοβαρα τωρα.. Για αλλον μπορει να ειμαι, για αλλον οχι.. Καθε ανδρας και διαφορετικο γουστο κατα κανονα.. Δεν συμφωνεις?
Ναι , ειναι πιο αποδοτικες τσεκαρισμενοΟι ευχές πάνω σε καπώ πιάνουν?![]()

Τελεια !!! Θα περασουμε πανεμορφαπου στην τρελά σουμαλλον κατι θα κανουμε μερες που ειναι ;) εχουν ετοιμασει νεα πτερυγα με ωραια δωματια
και ροζ ποδιτσα
θα σου πηγαινη τρελα μα πολυ τρελα
![]()
![]()

Καλή ανάσταση και καλο Πάσχα

Το δωρο σου , το πασχαλινο ετοιμοΤι έχουμε δω;
Χρωματακι - στυλ τι προτιμας , να παραγγειλω ?Το δωρο σου , το πασχαλινο ετοιμο![]()
Χρωματακι - στυλ τι προτιμας , να παραγγειλω ?

Ποιοι τα φορανε αυτα τα αδερφίστικα ρε Ελενα

Ο γλυκουλης μου ο μπαροκ , αλλα μην το πειτε σε κανενα και εκτεθειΠοιοι τα φορανε αυτα τα αδερφίστικα ρε Ελενα


Το περιμενα . Οκ στελνω με κουριερΡΡΡΡΡΡΔιάλεξε αυτό που βγαίνει πιο εύκολα.![]()
![]()
![]()
Αστον τον ανθρωπο βρε ..Κανόνισε να μου της χαλάσεις τη φαντασίωση.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν ξερει για την ιδιομορφια της σκεσης μας 