barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.519
- Like
- 29.454
- Πόντοι
- 5.506
Καλη σου νυχτα και σενα γιαβρι μου :-* :-*Καληνύχτα στην ομορφότερη παρουσία του Forum! :-*
[move]ΕΠΙΒΕΒΑΙΏΝΩΑφου ειμαι μουρλη για δεσιμο![]()
![]()
και μαζοχα
![]()
[/move]
δεν θα κανω ραντεβα μεχρι Κυριακη... Δευτερα ανεβαινω Θεσσαλονικη για μια εβδομαδα , οποτε ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι

Καλή Ανάσταση και σε εσένα γλυκιά μου, με υγεία και χαράΕπειδις απο αυριο θα ετοιμαζω την λαμπαδα μου για την Ανασταση, δεν θα κανω ραντεβα μεχρι Κυριακη... Δευτερα ανεβαινω Θεσσαλονικη για μια εβδομαδα , οποτε ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι![]()
Θα ειμαι παλι διαθεσιμη εδω Αθηνα στις 8 Μαη ;) ;)
Φροντιστε να περασετε καλα αυτες τις ημερες μαζι με αγαπημενα σας προσωπα , και καλη Ανασταση να εχετε ολοι ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ :-* :-* :-*
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ :-* :-* :-* :-*
εγω θα ειμαι εκει απο την κυριακη την πατησεςΕπειδις απο αυριο θα ετοιμαζω την λαμπαδα μου για την Ανασταση, δεν θα κανω ραντεβα μεχρι Κυριακη... Δευτερα ανεβαινω Θεσσαλονικη για μια εβδομαδα , οποτε ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι![]()
Θα ειμαι παλι διαθεσιμη εδω Αθηνα στις 8 Μαη ;) ;)
Φροντιστε να περασετε καλα αυτες τις ημερες μαζι με αγαπημενα σας προσωπα , και καλη Ανασταση να εχετε ολοι ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ :-* :-* :-*
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ :-* :-* :-* :-*

Επειδις απο αυριο θα ετοιμαζω την λαμπαδα μου για την Ανασταση,δεν θα κανω ραντεβα μεχρι Κυριακη... Δευτερα ανεβαινω Θεσσαλονικη για μια εβδομαδα , οποτε ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι
![]()
Θα ειμαι παλι διαθεσιμη εδω Αθηνα στις 8 Μαη ;) ;)
Φροντιστε να περασετε καλα αυτες τις ημερες μαζι με αγαπημενα σας προσωπα , και καλη Ανασταση να εχετε ολοι ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ :-* :-* :-*
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ :-* :-* :-* :-*
Ωωωωωωωχχχχ. Αλοιμονο μουεγω θα ειμαι εκει απο την κυριακη την πατησες![]()
![]()
![]()
![]()

Γι αυτο φτιαχνω αλληΤην εξαφανισες τη λαμπαδα, γουελ νταν!!!

Γι αυτο φτιαχνω αλλη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ας πιουμε σ αυτο λοιπον[move]ΕΠΙΒΕΒΑΙΏΝΩ![]()
![]()
![]()
[/move]