Νέα

Έλενα Χατζή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 57K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Πως φανταζεστε το τελειο call girl εμφανισιακα , ασχετως ποσο καλη ειναι στις υπηρεσιες.

  • Τουμπανο με σιλικονες παντου + fit εκδοση , κοιλιακοι φετες κλπ

    Ψήφοι: 171 9,3%
  • Κλασσικο γυναικειο κορμι με τις καμπυλες του , αλλα εμφανως γυμνασμενο

    Ψήφοι: 1.285 69,8%
  • Αφρατουλα

    Ψήφοι: 241 13,1%
  • Εξαιρετικα αδυνατη

    Ψήφοι: 78 4,2%
  • Οτι ναναι....Τρυπες να υπαρχουν..

    Ψήφοι: 65 3,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.840

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
Ελα με το καλο εσυ , και θα κανουμε τα πριν ....... τον πιτογυρο :rolleyes:

Αμα τυχει και πεσουμε και στην ημερα παρεκτροπης μου , τοτε θα γινει κολαση :heavymetalbig:
Πότε επιστρέφεις με το καλό; Για να δω που θα μαι...
 

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
Ναι Αττικής εμένα παλιά εκεί νομίζω είναι πιο ποιοτικό μαγαζί βέβαια όλα αυτά παιδιά είναι γούστα Ιλίσια που μένω τώρα παρεκτρεπομαι μιχαλακοπουλου στη γνωστή καντινα
Κάπου εκεί, Ζωγράφου, Ιλίσια νομίζω στα φοιτητικά χρόνια, 25 χρόνια πριν είχε ένα επικό μαγαζί, δε θυμάμαι όνομα. Ούλοφ Πάλμε χαμηλά λέμε.
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Ηλιούπολη Αττικής; Αν ναι, τότε το διπλανό δε βάζει σωστά το τζατζίκι με αποτέλεσμα να είναι η πίτα νιανια. Το τζατζίκι μπαίνει πάνω στο γύρο κι όχι πάνω στην πίτα για να μην την μαλακώσει.
ΣΩΣΤΟΟΟΟς ;) ;) ;)
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Τέλεια να μου φέρεις και τα τρίγωνα με τη κρεμουλα
 

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
Μαγειρεύω από νιάτο γι αυτό.
Ειδίκευση ασιατική και ιταλική κουζίνα.
Μιλάμε για ΤΗΝ κλασσική απόλυτη καρμπονάρα όχι τις βλακείες που κάνουν εδώ.
Αυγό, πεκορίνο, πιπέρι και γκουαντσιάλε. Μόνο.
Αματριτσιάνα, θα πάθεις πλάκα να μάθεις από τι γίνεται. Αν δεις Ελλάδα πώς την κάνουν, έχει τόση σχέση όσο το κοτόπουλο φούρνου με το KFC. Και τα 2 κοτόπουλα.
 

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
29 πετάω ξημερώματα για Ιταλία. Πηγαινοέρχομαι ως το ΣΚ 18-19. Μάλλον θα μιλήσουμε για τότε αν είσαι διαθέσιμη. Με έχει φάει η Ιταλία φέτος.
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Κάπου εκεί, Ζωγράφου, Ιλίσια νομίζω στα φοιτητικά χρόνια, 25 χρόνια πριν είχε ένα επικό μαγαζί, δε θυμάμαι όνομα. Ούλοφ Πάλμε χαμηλά λέμε.
εκεί κοντά μένω φίλε μήπως λες το σουβλατζιδικο το σπιτικο.δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο φαγαδικο εδω
 

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
εκεί κοντά μένω φίλε μήπως λες το σουβλατζιδικο το σπιτικο.δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο φαγαδικο εδω
Λες να θυμάμαι αυτό; Πρέπει να είχε σουβλάκια από ότι θυμάμαι. 25 χρόνια πίσω λέμε τώρα, με συμπαθάς, γέρασα, χαχα.
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Δύο κυριλέ εστιατόρια στο Χίλτον έχει στο ένα έχω πάει με ένα γκομενακι μόνο οι φοιτήτριες αξίζουν εδώ και μιχαλακοπουλου τα στριπ :wanker:
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
30ρης ειμαι εγώ ίσως λες το μακεδονικό τοτε
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
29 πετάω ξημερώματα για Ιταλία. Πηγαινοέρχομαι ως το ΣΚ 18-19. Μάλλον θα μιλήσουμε για τότε αν είσαι διαθέσιμη. Με έχει φάει η Ιταλία φέτος.
Δεν μπορει καπου θα διασταυρωθουμε και θα <<μαγειρεψουμε >>  :rolleyes: :rolleyes:
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Καληνύχτα από μένα αύριο γυμναστήριο και εργασία φιλιά
 

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
Ήταν κι ένα άλλο καλό αλλά έκλεισε. Θράκα λεγόταν.  Στο Χίλτον από πίσω, έχω πάει στο Αλάτσι του δημοσιογράφου-προέδρου. Καλό φαγητο. Ήταν Βαλεντίνος, τραπέζι εκεί και σουίτα Caravel, για να δέσω το πρόσωπο, αλλά αποδείχθηκε βαρετόπλασμα. Καλύτερα να ήξερα την Έλενα τότε να κάνω Βαλεντίνο διαφήμιση  :happy:
 

sugardadis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
597
Κριτικές
10
Like
739
Πόντοι
5.845
Καλό βράδυ φίλε. Μου θύμισες ωραία πράγματα.
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Καλο βραδυ σε ολη την εκλεκτη παρεα αποψε ...

Νανι  :tired: :sleeping:
 

Συνημμένα

  • nani.JPG
    nani.JPG
    76,3 KB · Εμφανίσεις: 35

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Ήταν κι ένα άλλο καλό αλλά έκλεισε. Θράκα λεγόταν.  Στο Χίλτον από πίσω, έχω πάει στο Αλάτσι του δημοσιογράφου-προέδρου. Καλό φαγητο. Ήταν Βαλεντίνος, τραπέζι εκεί και σουίτα Caravel, για να δέσω το πρόσωπο, αλλά αποδείχθηκε βαρετόπλασμα. Καλύτερα να ήξερα την Έλενα τότε να κάνω Βαλεντίνο διαφήμιση  :happy:
Η ζωη συνεχιζεται  .......... Οποτε  :rolleyes:

Καλο ξημερωμα Daddy cool  :-*

 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Καληνύχτα στην ομορφότερη παρουσία του Forum!  :-*
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom