Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Αντε μπραβο γιατι εχουμε ξεφυγει εδω μεσα... Θα καουμε ολοι στην κολαση :S :S :Sείμαι σεμνό παιδί γνωστό αυτο
Αντε μπραβο γιατι εχουμε ξεφυγει εδω μεσα... Θα καουμε ολοι στην κολαση :S :S :Sείμαι σεμνό παιδί γνωστό αυτο
ΣΤΗΡΙΖΩ ΠΛΕΙΣΤΕΙΣΙΟΝΔύο ώρες Έλενα η πλειστεισον που να επενδύσεις μεγάλο διλλημα

Έλενα 6 καφετιά ντούκου και PlayStation κωτσοβολο με δόσεις αλλά μετά το Πάσχα τώρα νηστεία μόνο ποδόσφαιρο βλέπω ψηφισα
Παοκτζου ειμαι , αλλα δεν ασχολουμαι και πολυ . Βεβαιως ομως χαρηκα που πηραμε το πρωταθλημαΤα κόκκινα διαβολάκια χάνουν αμάν Έλενα πως νιώθεις που πήρε πρωτάθλημα ο παοκ μετά από 34 χρόνια ήμουν ακόμα αγγενητος εγώ... Η σε αφήνει αδιάφορη το θέμα είσαι παοκτζου ε
Να σε φερω καλυτεροτερα κανα τριγωνοΘα έχεις πολλυ δουλειά όταν πας σαλλονικα είναι όλοι φτιαγμένοι θα με φέρεις ένα πιτογυρο με πάπρικα εδώ Αθήνα είναι μικρά ή άσε καλύτερα σάντουιτς...
Εχει <<Αγαπητο>> στο βενιζελος ?Τρίγωνα έχει πλέον και στο Βενιζέλος.
Αυτο μια μερα που θα εχω παρεκτραπει τελειως κ εντελως , θα το επισκεφτω ;)Το καλύτερο πιτόγυρο με πάπρικα στην Αττική είναι Ηλιούπολη, 'Ο Γιώργος' κεντρική πλατεία. Θα ναι και 30 χρόνια.
Μια μέρα που θα συμπέσει να είμαι Ελλάδα, να είσαι Αθήνα και διαθέσιμη και θα παρεκτραπούμε μαζί, θα σε πάω. Μέχρι τότε να δω πότε θα συμπέσουμε.Αυτο μια μερα που θα εχω παρεκτραπει τελειως κ εντελως , θα το επισκεφτω ;)
Ελα με το καλο εσυ , και θα κανουμε τα πριν ....... τον πιτογυροΜια μέρα που θα συμπέσει να είμαι Ελλάδα, να είσαι Αθήνα και διαθέσιμη και θα παρεκτραπούμε μαζί, θα σε πάω. Μέχρι τότε να δω πότε θα συμπέσουμε.
