Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Ξυπνησα , ετομαζομαι και ερχομαι να παμε γιΑ χαμομηλιαΑκόμα να ξυπνήσει η Κυρία

Ξυπνησα , ετομαζομαι και ερχομαι να παμε γιΑ χαμομηλιαΑκόμα να ξυπνήσει η Κυρία

Χθες γιόρταζε ντε, πως να γιόρταζε, με ντολμαδάκια γιαλατζί?θα χε ολονυχτια εψες...δεν σεβεται τιποτα πλεον, ουτε τα ιερα και τα οσια της πιστεως μας...βαζει κρεας στο στομα της, μεγαλη βδομαδα... :S
Το έχει βαφτίσει λουκάνικο σόγιας. :S :S :S :S


Ναι, η ημερα χτες ητουνα αφιερωμενη σε μας τα <<κακα κοριτσια>> ... Μας τα ψαλανεΧθες γιόρταζε ντε, πως να γιόρταζε, με ντολμαδάκια γιαλατζί?
Ηταν η μέρα της.

Να σας πω για την ταμπακιερα καλυτεροτερα ??Πες μας για το πορτατιφ.![]()
![]()
![]()
σιγα που δεν βαζει..αυτή αμα μεινει καμια βδομαδα ακαπνη, θα πιπωνει μεχρι και τα πορτατιφ...

Να σας πω για την ταμπακιερα καλυτεροτερα ??![]()

Πήρα θάρρος τώρα, θέλω αυτό με το πορτατίφ.Ξυπνησα , ετομαζομαι και ερχομαι να παμε γιΑ χαμομηλια![]()

α εσυ εχεις ξεφυγ.....
Καλημέρα!Το θέμα είναι να γιορτάζουμε όλες τις μέρες και όχι μια μέρα ο καθένας.Ναι, η ημερα χτες ητουνα αφιερωμενη σε μας τα <<κακα κοριτσια>> ... Μας τα ψαλανε![]()
![]()
Αυτο να το παρω ως ειρωνικο σχολιο ?
Η απλα σαν ενα σχολιο και να παμε παρακατω.... (μιας και τα ακουσματα μου απεχουν ετη φωτος απο την εν λογω κυρια Χατζη )
Καλησπερα![]()
και οχι μονο στο στομα της!!!θα χε ολονυχτια εψες...δεν σεβεται τιποτα πλεον, ουτε τα ιερα και τα οσια της πιστεως μας...βαζει κρεας στο στομα της, μεγαλη βδομαδα... :S
Θα πήγε στο Ευχέλαιο.Ομορφιά μου χαθήκαμε...
3 πόρτες έχει η Ζωή!και οχι μονο στο στομα της!!!