Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Εχω παρει πολλες φορες απο εκει το ξερω το μαγαζι...σιγαλας υπολογιζε κανα 20 ρικο με 25 ρι αν πουλαει το σουπερ δεν ξερω προσωπικα εγω αγοραζω απο μια καβα στο χαλανδρι λεγεται house of wine εχει και μεγαλο e shop με πραγματικα τεραστια ποικιλια εκει λουτσα σπατα που εισαι εσυ βγαζει παντως ωραιο μουστο
Μπορεις να κεράσεις και μια πίττα γύρονα ξερω και τι θα κερασω οταν σε δω![]()
Για χαμομηλι θα ερθεις η εχεις τα αρθριτικα σουΜπορεις να κεράσεις και μια πίττα γύρο
Πες του εσύ γιατί ειναι μικρός και δεν κατάλαβε.
Επισης :-* :-*καληνυχτα καλη αυριανη![]()
Παω νανι τωραΠες του εσύ γιατί ειναι μικρός και δεν κατάλαβε.
... Και εσυ να πας ! Να σαι φρεσκος αυριο . ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΜΟΜΗΛΙ 
Ναι ναι, στο Σκλαβενίτη.Παω νανι τωρα![]()
... Και εσυ να πας ! Να σαι φρεσκος αυριο . ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΜΟΜΗΛΙ
![]()
:-* :-*Ναι ναι, στο Σκλαβενίτη.
Αντε νάνι τώρα.
Ακόμα να ξυπνήσει η Κυρία
θα χε ολονυχτια εψες...δεν σεβεται τιποτα πλεον, ουτε τα ιερα και τα οσια της πιστεως μας...βαζει κρεας στο στομα της, μεγαλη βδομαδα... :S
Δε βάζει.
σιγα που δεν βαζει..αυτή αμα μεινει καμια βδομαδα ακαπνη, θα πιπωνει μεχρι και τα πορτατιφ...
Ωμο ομωςθα χε ολονυχτια εψες...δεν σεβεται τιποτα πλεον, ουτε τα ιερα και τα οσια της πιστεως μας...βαζει κρεας στο στομα της, μεγαλη βδομαδα... :S

