Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Επισης με υγειαΚαλή Μ. Εβδομάδα σε όλους και σε εσένα Έλενα μωρό μου

Ευτυχώς που υπάρχει και η ανάσταση...Του Κυριου δεηθωμεεεεεν....Μνημοσυνο ?
Απο τα ποιο ομορφα τραγουδια του Κοτσιρα !! Εξαιρετικη επιλογη

Μεγααααλη κουβεντα.. Και εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ μ αυτο που γραφεις !!309000 views εχει αυτο το υπεροχο τραγουδι και πρωτο στις τασεις ειναι το μαμα μια μαλακια που το ακους παντου με εφτα εκαττομυρια αυτο δηλωνει και τον μουσικο μας ξεπεσμο εκτος απο ολα τα υπολοιπα....
για τις εορταστικες εκδηλώσεις ανεβαίνεις σαπάν?Τωρα που πηραμε και το κυπελλο...![]()
![]()
![]()
Ναι θα παραστω σε ολες τις Πασχαλινες εκδηλωσεις του δημου... Αλλα κ ολων των συλλογων που ανθιστανται σθεναρα στο bullying παντρεμενων ανδρων κ κοριτσιονε ...για τις εορταστικες εκδηλώσεις ανεβαίνεις σαπάν?

Δε σε πιάνω κυρία μου σήμερα.Ναι θα παραστω σε ολες τις Πασχαλινες εκδηλωσεις του δημου... Αλλα κ ολων των συλλογων που ανθιστανται σθεναρα στο bullying παντρεμενων ανδρων κ κοριτσιονε ...![]()
Εχω κλεισει θεση στον γυναικωνιτη...Σαν μοντερνα Κασιανη και εγωΔε σε πιάνω κυρία μου σήμερα.
Στο τροπάριο της Κασιανής να μην ξεχάσεις να πας
Στα ορθια δηλαδη ε ? ... Δεν ειναι κακο , δεν ειναι κακοκαλη Μεγαλη Εβδομαδα Καλο Πασχα Ελενα.![]()
![]()
![]()
![]()
μετα την επιστροφη απο τα βορεια ελπιζουμε να πουμε τον ... ακαθηστο ..σορυ ....τον γονατιστο υμνο!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
.....

<<ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ>>....Παει αυτος μας χαιρετησε

το πας απο εδω το πας απο εκει στο τελος θα σε ματιασουμε μορφονια !!!Ολη την εβδομαδα μετα το Πασχα θα βρισκομαι Θεσσαλονικη.
Όποια πληροφορια σε πμ...
Καλημερα![]()
:-* :-*