MrNostalgia
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 115
- Like
- 50
- Πόντοι
- 1
και το κατάλαβα και γλυτώνω απο το να ψάχνω σε ποια σελίδα του νηματος την ειχες ανεβάσει..Εχει ξανανεβει.. Αλλα με χαροποιει το γεγονος οτι το καταλαβες ... ;) ;)
φαντάσου τωρα να θες να φραπεδιαστεις και να ψαχνεις εκεινη την ωρα που στο διαολο ειχε ανεβει η φωτο


απο τον πρωθυπουργό μας.. Αλλα δεν βρηκα μετρο και εφυγα
