milfakias1981
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 8
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
λαμια μενω κουκλα....παιζει να συνατηθουμε επαρχια γιατι ειναι δυσκολο να ερθω αθηνα......
λαμια μενω κουκλα....παιζει να συνατηθουμε επαρχια γιατι ειναι δυσκολο να ερθω αθηνα......
Λιγο δυσκολο .. Ισως καποια στιγμη που θα ανεβαινω Θσσαλονικη κανω μια σταση για καφελαμια μενω κουκλα....
Λιγο δυσκολο .. Ισως καποια στιγμη που θα ανεβαινω Θσσαλονικη κανω μια σταση για καφε

Αντε καλα..... τσαι....καφε το λενε τωρα?![]()
![]()

Δεν εχει παιδι μου λιγοΤώρα γίνεσαι αδιάκριτος. :S :S
Καλησπερα σε ολους![]()
... Χαθηκαμε λιγο ε ?![]()

ματια που δεν βλέπονται....Καλησπερα σε ολους![]()
... Χαθηκαμε λιγο ε ?![]()
Μωρε τρεχαματα.. Ποικιλοτροπα και ενθεν και ενθεν..Nτροπή σου.![]()
![]()
Μωρε τρεχαματα.. Ποικιλοτροπα και ενθεν και ενθεν..
Καλα εισαι εσυ?

Ντροπη να το λες αυτο για μενα :Sματια που δεν βλέπονται....
Ντροπη να το λες αυτο για μενα :S
Δυο χρονια τωρα τα λεμε χωρις διαλείμματα..
Τωρα θα με ξεχασετε?
Καλά, βαρετά αλλά καλά. Προσεχώς καλύτερα.![]()
ποια είπαμε ότι είσαι εσύ;Ντροπη να το λες αυτο για μενα :S
Δυο χρονια τωρα τα λεμε χωρις διαλείμματα..
Τωρα θα με ξεχασετε?
:S :SΕγώ σε ξέχασα κιόλας. :S
Η Περσεφονη.. Η Ελενα κανει τις κλειστες τηςποια είπαμε ότι είσαι εσύ;

δεν μου λέει κάτι... Περσεφόνη; Έλενα;Η Περσεφονη.. Η Ελενα κανει τις κλειστες της![]()
Ρωτα τον αννονε.. Θα σε πειδεν μου λέει κάτι... Περσεφόνη; Έλενα;