Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Ε τοτε ... Αν ολος ο κοσμος γυρισει κατα πανω μας , θα αποδεχτουμε την μοιρα μας . Δεν μπορουμε να κανουμε τιποταελπίζω μόνο να μην γυρίζει κατά πάνω μας!
Ε τοτε ... Αν ολος ο κοσμος γυρισει κατα πανω μας , θα αποδεχτουμε την μοιρα μας . Δεν μπορουμε να κανουμε τιποταελπίζω μόνο να μην γυρίζει κατά πάνω μας!
Αντε με το καλο βρε .. Καλο ξημερωμα να εχεις :-*Αγνοώντας το υπονοούμενο,σας καληνυχτιζω!!! Πουρνο-πουρνο εχωμεν ιατρικας εργασίας!!!
επίσης,επίσης!!!!Αντε με το καλο βρε .. Καλο ξημερωμα να εχεις :-*
Ε τοτε ... Αν ολος ο κοσμος γυρισει κατα πανω μας , θα αποδεχτουμε την μοιρα μας . Δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα
ΚαλοοοοΑν πάντως η Νέμεσις για μένα έρθει σήμερα, πολύ θα χαρώ να δω τα μούτρα της όταν θα με δει αγκαλιά με τον Μορφέα ;)
Καλό ξημέρωμα (και καλή χρονιά επίσης, είχα κάνα μήνα να μπω)Καλο ξημέρωμα να έχετε ολοι..![]()
![]()
Επισης Σταύρο, με υγειαΚαλό ξημέρωμα (και καλή χρονιά επίσης, είχα κάνα μήνα να μπω)
:-*
καυλωμένος είμαι! Εισαι καύλα μεγάλη!Σε ευχαριστω πολυ Γιαννη για τα καλα σου λογια .. :-* :-*
Να προσθεσω ομως , οτι καθε μια γυναικα εχει διαφορετικη προσωπικοτητα . Μια προσωπικοτητα που το ειδωλο της , σε αλλους δημιουργει θετικα , σε αλλους αρνητικα συναισθηματα και σκεψεις.. Ποικιλια να υπαρχει δηλαδη να μην πληττουμε ;) ;)
+1000Δεν μίλησα για προσωπικότητα. Μίλησα για επίπεδο. Το γνωρίζεις υποθέτω ότι η μέση γυναίκα δεν ενδιαφέρεται για τίποτα άλλο εκτός από νύχια - μαλλιά - κουτσομπολιό - υποκουλτούρα παντού, κυρίως στη μουσική και χείριστου επιπέδου κουτσομπολιό. Χαμηλότατο επίπεδο. Όχι ότι έχω κάτι εναντίον της περιποιημένης εμφάνισης, κάθε άλλο. Με τα άδεια κεφάλια έχω πρόβλημα
Παμε επαναληψη να ρθεις στα ισια σουΈλενα απο χθες ακόμα![]()
![]()
καυλωμένος είμαι! Εισαι καύλα μεγάλη!
:-* Εξω απο πλακα χαρηκα που περασαμε καλα!!Δεν διαφωνουμε.. Απλα προσθεσα κατι σ αυτο που σωστα ειπεςΔεν μίλησα για προσωπικότητα. Μίλησα για επίπεδο. Το γνωρίζεις υποθέτω ότι η μέση γυναίκα δεν ενδιαφέρεται για τίποτα άλλο εκτός από νύχια - μαλλιά - κουτσομπολιό - υποκουλτούρα παντού, κυρίως στη μουσική και χείριστου επιπέδου κουτσομπολιό. Χαμηλότατο επίπεδο. Όχι ότι έχω κάτι εναντίον της περιποιημένης εμφάνισης, κάθε άλλο. Με τα άδεια κεφάλια έχω πρόβλημα

Εξαρταται που μενεις..παιζει να συνατηθουμε επαρχια γιατι ειναι δυσκολο να ερθω αθηνα......

Καλα να ειμαστε και θα γινει κι αυτοΓεια σου Έλενα . Πρέπει να γνωριστούμε στα κοντά οπωσδήποτε.

Πως φαίνεται όταν κάποιος έχει ζήσει στας Ευρωπας...μετά τις 12 λέει καλησπέρα!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ....Καλα να ειμαστε και θα γινει κι αυτο
Καλησπερα![]()
>Πως φαίνεται όταν κάποιος έχει ζήσει στας Ευρωπας...μετά τις 12 λέει καλησπέρα!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ....