Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Δεν μπορω να πω οτι δεν χαιρομαι γι αυτοΑπίθανο!!!! Ελενάκο you made my evening!!!
Καλησπερα

Δεν μπορω να πω οτι δεν χαιρομαι γι αυτοΑπίθανο!!!! Ελενάκο you made my evening!!!

Σε ευχαριστω πολυ Γιαννη για τα καλα σου λογια .. :-* :-*πραγματικά πιστεύεις, διαβάζοντας τα κείμενα της κας Χατζή, ότι έχει την παραμικρή σχέση με τις υπόλοιπες γυναίκες; Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα, κι αυτό είναι απόλυτη αλήθεια στην περίπτωσή της
τηλιο και φασκόμηλο!!!!![]()
Τσαγακι
![]()
Οχι , twinigs black ;)τηλιο και φασκόμηλο!!!!
ΔΕΝ γουστάρω είπαμε τσάι...ώχου!!! Άντε μη φωνάξω τους άλλους τώρα...Οχι , twinigs black ;)
Oχι μηηηηηηη ...ΔΕΝ γουστάρω είπαμε τσάι...ώχου!!! Άντε μη φωνάξω τους άλλους τώρα...


Ευχαριστώ....τελικά και ο αγιος,φοβερα θέλει!!!! Ρίξε και λίγη βότκα μέσα περικαλω!!!!Oχι μηηηηηηη ...
ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΤΗΛΙΟ ΕΣΕΝΑΝΕ![]()
![]()
πραγματικά πιστεύεις, διαβάζοντας τα κείμενα της κας Χατζή, ότι έχει την παραμικρή σχέση με τις υπόλοιπες γυναίκες; Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα, κι αυτό είναι απόλυτη αλήθεια στην περίπτωσή της
Ειναι μεγαλο το εργο γιαβρι μου και εχει παιχτει σε πολλα επεισοδια 2 χρονια σχεδον τωρα . Που να ψαχνεις ....Δεν ξέρω για ποια κείμενα λες..πρόσφατα άρχισα να παρακολουθώ το νήμα..

καλή η παρέα σας....δεν το λέω δεν το λέω το παρακάτω!!!!Ειναι μεγαλο το εργο γιαβρι μου και εχει παιχτει σε πολλα επεισοδια 2 χρονια σχεδον τωρα . Που να ψαχνεις ....
Δεν πειραζει ομως ;) Καλως ηρθες στην παρεα μας![]()
![]()
Εδω νομιζω μπορουμε να βρουμε μια απαντηση σε αυτο που εγραψες ...
Καλησπερα![]()
Και αλλαζει επισης (ο κοσμος ) .. Οποτε ολα να τα περιμενουμε . Τροχος ειναι και γυριζει ;)βέβαια ο "κόσμος" προχωράει και άλλαξαν λίγο τα πράματα .... οι τότε Έλληνες "θεοποιούσαν" την πούτσα..ενώ οι σύγχρονοι Έλληνες θεοποιούν το μουνί.!
Σοφα πραττειςκαλή η παρέα σας....δεν το λέω δεν το λέω το παρακάτω!!!!

οποιος γυρίζει....μυρίζει!!!Και αλλαζει επισης (ο κοσμος ) .. Οποτε ολα να τα περιμενουμε . Τροχος ειναι και γυριζει ;)
οποιος γυρίζει....μυρίζει!!!
Και αλλαζει επισης (ο κοσμος ) .. Οποτε ολα να τα περιμενουμε . Τροχος ειναι και γυριζει ;)
Αγνοώντας το υπονοούμενο,σας καληνυχτιζω!!! Πουρνο-πουρνο εχωμεν ιατρικας εργασίας!!!και μαθαινει ;)