kvstaskostas
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2019
- Μηνύματα
- 7
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
κουκλαρα όπως παντα
Υπέροχη κωλάρα και χωρίς παρακάλια!!!!Kαλησπερα![]()
![]()
Επιζησαμε του Τηλεμαχου ?![]()
![]()
Eιναι μυστικο δεν σε λεμεΚαλά από κωλο σκίζεις κούκλα αυτό είναι γνωστό απίθανος
Αλλά η φίλη σου πρέπει να πέρασε υπέροχα!!!
Ποια είναι η τυχερή;
Υπέροχη κωλάρα και χωρίς παρακάλια!!!! Αχ εσυ εισαι παθων ;) για να λες <<χωρις παρακαλια>>
Τετοια πάντα Ελενα!!!!
:-*Kαλησπερα![]()
![]()
Επιζησαμε του Τηλεμαχου ?![]()
![]()

κουκλαρα όπως παντα

Δεν θελω τρελλο μου αγορι .... Πολλα τα εξοδα :S :Sωραια κωλαρα...
αλλα αμα δειχνεις συνεχεια τον κωλο σου, πως θα βρεις κανα καλο παιδι να σε παντρευτεί και να κανεις οικογενεια?![]()
ΕπισηςΚαλησπερα ο ντουνταρας εφαγε χυλιπιτα απο την Σεξοκουκουβάγια του και εχει αποχωρήσει απο το σαιτ κριμα βεβαια. Αλλωστε ειναι εραστης του ρητου Καλύτερα να πέσεις σε κοράκια παρά σε κόλακες. διότι τα μεν τρώνε νεκρούς, οι δε ζωντανούς. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Δεν θελω τρελλο μου αγορι .... Πολλα τα εξοδα :S :S
Διοτι τι σου ειναι ο ανθρωποςκαλα ξηγιεσαι....πουτσα, λουσα και χορο...
??

Ετσι και με εικόνα κ ηχο , να το εμπεδώσουμε ;)
και ήχο...Ετσι και με εικόνα, να το εμπεδώσουμε ;)
Καλησπέρα Έλενα με τα ωραία σου!!Kαλησπερα![]()
![]()
Επιζησαμε του Τηλεμαχου ?![]()
![]()
ΩωωωωωωωωωKαλησπερα![]()
![]()
Επιζησαμε του Τηλεμαχου ?![]()
![]()
Καλησπέραααα ,επιζήσαμε του Τηλεμάχου ,εδώ να δούμε μ αυτά τα ωραία σου πως θα επιζήσουμε ,μάλλον πάμε για ειδικού τύπου "θεραπεία" ;)Kαλησπερα![]()
![]()
Επιζησαμε του Τηλεμαχου ?![]()
![]()
Μια χαρα θα επιζήσετε με τα ωραία μου. Και με τα δικα μου αλλα κ των άλλων κοριτσιών . Αυτα ειναι για καλό ;) ;) και να μας κανουν να ξεχνάμε τα αληθινα κακαΚαλησπέραααα ,επιζήσαμε του Τηλεμάχου ,εδώ να δούμε μ αυτά τα ωραία σου πως θα επιζήσουμε ,μάλλον πάμε για ειδικού τύπου "θεραπεία" ;)

Kαλησπερα![]()
![]()
Επιζησαμε του Τηλεμαχου ?![]()
![]()
Ένας απλος φωτογράφος ήταν συνηθισμένος σε τέτοια ..Ποιος ήταν ο τυχερός που έβγαλε τη φωτογραφία ???
Ένας απλος φωτογράφος ήταν συνηθισμένος σε τέτοια ..
Τίποτα το ιδιαιτερο
