Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Καλημερα και καλη χρονια με υγεια Δημητρη :-*καλημέρα και καλή χρονιά!

Καλημερα και καλη χρονια με υγεια Δημητρη :-*καλημέρα και καλή χρονιά!

και εδώ στο φτωχικό Σαμονί...χιοναει επίσης!!!!Καλημερα γιαβρι μου ... :-* :-*
Ναιιιιι κρυο !! Εδω χιοναει![]()
![]()
![]()
![]()
μπερδευτηκες πολυ ποιον καλωσορίζεις την χατζηΚαλωσορίσατε.
Δυστυχώς όπως σε πολλά άλλα έτσι και εδώ είμαστε λίγο πίσω και συντηρητικοί.
ρε παιχτη ελα τωρα ημαρτον

Έλα βρε συ τώρα....κάνει κρύο ακόμα!!!!μπερδευτηκες πολυ ποιον καλωσορίζεις την χατζη![]()
ρε παιχτη ελα τωρα ημαρτον
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε φιλαρακι ημαρτον εχουμε τιγκάρει απο παπαριεςΈλα βρε συ τώρα....κάνει κρύο ακόμα!!!!
Καλησπερα, καλώς ήρθες στην παρέα μαςΚαλωσορίσατε.
Δυστυχώς όπως σε πολλά άλλα έτσι και εδώ είμαστε λίγο πίσω και συντηρητικοί.

Υπερβαλουσα ευγένεια..μπερδευτηκες πολυ ποιον καλωσορίζεις την χατζη![]()
ρε παιχτη ελα τωρα ημαρτον
![]()
![]()
![]()
![]()
;)ασε τωρα με ποιον να ασχοληθωΚαλησπερα, καλώς ήρθες στην παρέα μας
Σε τι.. Συντηρητικοι?
απλος εχουμε φαει στην μαπα πολλους τετοιους

Υπερβαλουσα ευγένεια..
Καλησπέρα Τάσο;)
Ας δωσουμε μια ευκαιρια στον φιλο μας.. Νέος ειναι.. Η τουλαχιστον ετσι φαίνεταιασε τωρα με ποιον να ασχοληθωαπλος εχουμε φαει στην μαπα πολλους τετοιους
![]()
![]()
![]()
Καλά βρε στην Αγγλία δεν έχεις πάει? Εργατικοί εναντίον Συντηρητικών!!!!Καλησπερα, καλώς ήρθες στην παρέα μας
Σε τι.. Συντηρητικοι?
καλα καλαΑς δωσουμε μια ευκαιρια στον φιλο μας.. Νέος ειναι.. Η τουλαχιστον ετσι φαίνεται
το αλλο με τον τοτο το ξερεις

Για πε,για πε!!!!καλα καλα![]()
το αλλο με τον τοτο το ξερεις
![]()
![]()
![]()
![]()
εσυ δεν κανει να μαθαίνεις τετοια πραγματαΓια πε,για πε!!!!
εισαι νινι ακομα

εσυ δεν κανει να μαθαίνεις τετοια πραγματαεισαι νινι ακομα
![]()
![]()
![]()
![]()

τον άλλο μήνα που θα κλείσω τα 18,θα μου πεις?εσυ δεν κανει να μαθαίνεις τετοια πραγματαεισαι νινι ακομα
![]()
![]()
![]()
![]()
Θα σε πω εγω αλλα δεν θα το πεις σε κανένα...τον άλλο μήνα που θα κλείσω τα 18,θα μου πεις?
θα το σκεφτωτον άλλο μήνα που θα κλείσω τα 18,θα μου πεις?
γιατι ακομη εισαι ανώριμος

Γιατί γελάτε μανδαμ? Υπάρχουμε και ΕΦΗΒΟΙ εδώ μέσα!!!