SANIM
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 8.061
- Κριτικές
- 10
- Like
- 1.398
- Πόντοι
- 2.537
για το χέρι του μιλάμε,έτσι?Εκει που ειναι , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ...Θα το ψαχνει![]()
![]()
για το χέρι του μιλάμε,έτσι?Εκει που ειναι , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ...Θα το ψαχνει![]()
![]()
Ε ναι παντα ... Μην γινει και καμμια παρεξηγηση χρονιαρες μερεςγια το χέρι του μιλάμε,έτσι?
Ακομα να τη σβήσεις αυτή τη φώτο?Κατι απο καλοκαιρι να ζεσταθουμε πχ![]()
Την υπογραφή μου την είδες...?πάει τώρα η ευγένεια...να σας παγώσει το...... ρε!!
και μετά πως θα βουτήξει αύριο? Με ένα χέρι?Ε ναι παντα ... Μην γινει και καμμια παρεξηγηση χρονιαρες μερες
Την υπογραφή μου την είδες...?
Μπορείς να ευχηθείς η να καταραστείς ελεύθερα...![]()
![]()
![]()

Εκει που ειναι , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ...Θα το ψαχνει![]()
![]()

Σας εύχομαι ότι καλύτερο για το νέο έτος 2024!!!!Την υπογραφή μου την είδες...?
Μπορείς να ευχηθείς η να καταραστείς ελεύθερα...![]()
![]()
![]()
Άρχισαν οι ευγένειες...Σας εύχομαι ότι καλύτερο για το νέο έτος 2024!!!!

εξ από ανεκαθεν...προσωποποίηση της ευγένειας!!!!Άρχισαν οι ευγένειες...![]()
![]()
![]()
Ευχαριστήσω επίσης. Καλή χρονιά κυρία Έλενα ότι επιθυμείςΚαλησπερα και καλη χρονια![]()
![]()

Δεν σβηνει ... Ειναι αναξιτηληΑκομα να τη σβήσεις αυτή τη φώτο?
Τι?.. Σκουφι να φτιαξεις![]()
![]()
Καλημερα γιαβρι μου ... :-* :-*........![]()
![]()
![]()
........ Καλημέρα κυρία μου με δροσούλες σήμερα.....
