Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Τι μουσική κι αυτή...όποτε και να το ακούσω με συγκινεί...!!!
<<Ειμαι 15 χρονων τωρα δλδ του 2002. Που σημαινει οτι δεν εχω καμια ιδεα για το πως ηταν αυτη η εποχη. Διστυχως εχω γεννηθει στην καινουργια εποχη που ολα εχουν χαλασει. Θα ηθελα δεν ξερετε ποσο πολυ να νιωσω λιγο τα δικα σας χρονια....φαινονται τοσο αθωα και γλυκα. Και πανω απ ολα αληθινα. Εμεις οι νεοι ζουμε σε εναν κοσμο με πολλα πρωτεριματα, αλλα νιωθω οτι αυτος ο κοσμος ειναι λιγο ψευτικος. Και κατεστραμενος. Ετσι απο περιεργεια πατησα να δω το τραγουδι ,μπας και ξεφυγω λιγο απ τα κλασσικα ποπ ,ραπ κτλπ τραγουδια που ακουει ολη η νεολεα. Ξερετε τι? Μ αρεσε πολυ, με εκανε να αισθανθω και να φανταστω οτι ειμαι σε εκεινη την εποχη ,στην δικια σας απ οτι βλεπω στα σχολια. Και καποια στιγμη ενιωσα συγκινηση,ηθελα για μια στιγμη να αφησω δακρυα. Δεν ξερω γιατι.>>
Σχολιο απο κατω που τα λεει ολα...
και αυτό μας αρκεί (νομίζω).
Θα ξοδευτώ πες 300 ρούβλια. Big deal! 


