Νέα

Έλενα Χατζή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 57K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Πως φανταζεστε το τελειο call girl εμφανισιακα , ασχετως ποσο καλη ειναι στις υπηρεσιες.

  • Τουμπανο με σιλικονες παντου + fit εκδοση , κοιλιακοι φετες κλπ

    Ψήφοι: 171 9,3%
  • Κλασσικο γυναικειο κορμι με τις καμπυλες του , αλλα εμφανως γυμνασμενο

    Ψήφοι: 1.285 69,8%
  • Αφρατουλα

    Ψήφοι: 241 13,1%
  • Εξαιρετικα αδυνατη

    Ψήφοι: 78 4,2%
  • Οτι ναναι....Τρυπες να υπαρχουν..

    Ψήφοι: 65 3,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.840

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.732
Κριτικές
1
Like
47.323
Πόντοι
6.256
Αύριο δηλαδή θα φάμε  σκέτο απο γιουβέτσι?
 

koumanidas

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.560
Κριτικές
23
Like
5.169
Πόντοι
2.846
Καλημερουθκια μωρον μου! Καλή Κυριακή!
 

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
Έλενα δεν αφήνεις την Ωμοφαγία και να πιάσεις τη Ψωλοφαγία γιατί μας έλλειψες αρκετό καιρό ... :grin:
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Έλενα δεν αφήνεις την Ωμοφαγία και να πιάσεις τη Ψωλοφαγία γιατί μας έλλειψες αρκετό καιρό ... :grin:

Aσε ... γιατι δεν παλευεται αλλο αυτο που συμβαινει Jack.. Eνα μηνα ειχα υπολογισει και ξανακαλοκαιριασε  >:(


Καλημερα .... Καλημερα σε ολους  :rose: :-*
 

voltaren

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
546
Like
279
Πόντοι
26
❤❤❤❤❤
Πως με γλυκαίνεις ΓΙΑΒΡΙ μου
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.837
Like
19.956
Πόντοι
3.656
Εχω κανει 4 τους τελευταιους μηνες και ολα ειναι σε αψογη κατασταση !!
Μαλιστα συνεβησαν τα εξης προς εκπληξη της γυναικολογου μου ... Εφυγαν οι κυστεις σε μητρα και στηθος. Καθως επισης και καποιου ειδους δερματικο εκζεμα που ειχα απο μικρη ..
Διαβασε και αυτο το αρθρο αν δεν βαριεσαι
ΥΓ : Μαλλον εδω δεν θα καταφερουμε να βρουμε λυση σε ενα θεμα , που ειναι στο επικεντρο επιστημονικης διαμαχης σε παγκοσμιο επιπεδο  ;)

Το διάβασα. Δεν γνωρίζω κανένα άνθρωπο που να έτρωγε κρέας και να έπαθε αβιταμίνωση β12, δεν μιλάμε για παθολογικές περιπτώσεις δυσαπορόφησης. Ένας φίλος Μποντιμπιλντεράς πού έπαθε αβιταμίνωση Β12 (για μήνες έτρωγε μόνο ψητό στήθος κοτόπουλου και τόνο κονσέρβα με σαλάτες) όταν πήγε στο γιατρό η πρώτη ερώτηση που του έκανε ήταν αν είναι χορτοφάγος. Όσο για τη φυσική διατροφή. Εδώ και εκατομμύρια χρόνια οι πρόγονοι κυνηγούσαν και σκότωναν. Δεν υπάρχουν σπηλαιογραφίες που να δείχνουν ανθρώπους να μαζεύουν χόρτα. Μόνο σπηλαιογραφίες που αναπαριστούν κυνήγια. Όλα τα εργαλεία της παλαιολιθικής εποχής είναι εργαλεία φόνου, όχι ας πούμε δρεπάνια. Η Γεωργία ανακαλύφθηκε εδώ και 10.000 χρόνια και πάντα, ΜΑ ΠΑΝΤΑ οι γεωργοί είχαν οικόσιτα ζώα τα οποία είτε έσφαζαν, είτε έπαιρναν τα προιόντα τους. Όλα τα σπορ είναι απομίμηση του κυνηγιού, στις εταιρείες μιλάνε για στόχους. Η Ιστορία είναι γεμάτη από πολέμους. Κανένα πρόβατο δεν σκότωσε άλλα πρόβατα, κανένα ζαρκάδι δεν βασάνισε για διασκέδαση άλλο ζαρκάδι, ή άλλο ζώο. Οι άνθρωποι το κάνουν ακόμα. Μακροπρόθεσμα σου εγγυούμαι ότι αν δεν τρως κρέας ή τα προιόντα του θα πάθεις αβιταμίνωση, εκτός αν παίρνεις χημικά συμπληρώματα διατροφής. Δεν γνωρίζω πόσο γεμάτες είναι οι αποθήκες σιδήρου σου, ίσως καθυστερήσει. Η Χορτοφαγία έχει θρησκευτική βάση, γι αυτό και κανένα επιστημονικό επιχείρημα δεν μπορεί να την καταρρίψει.
 
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom