Ξερεις ποσες ωριμες γυναικες σε παγκοσμιο επιπεδο εχουν στραφει σε αυτη την διατροφη και οχι για λογους προωθησης αυτης της φιλοσοφιας ??
Το ποσα εκατομυρια ωριμων γυναικων ΔΕΝ λεει κατι. Μονο ΗΠΑ οι 35+ ειναι ~50εκατομυρια. Απο δαυτες και ΜΟΝΟΝ λοιπον το 3% να την εχει "δει" καπως (ποσοστο αμελητεο αφου μιλαμε για ...ΗΠΑ) ειναι ανω του 1,5 εκατομυριου.
Υπαρχει εξηγηση εαν αυτο κανει καλο: Σκεψου μονο ΣΕ ΠΟΙΟΥς ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ απευθυνεται.
Ναι! Η ΩΜΟΦΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ !!! (εαν και εφ οσον η εναλλακτικη του πληθυσμου ειναι να εχει μεγαλωσει και τρεφεται με προσεσαρισμενα τροφιμα για 6 δεκαετιες, τροφιμα σε βαζα, σε πλαστικες συσκευασιες κλπ κλπ κλπ -ειπα! ΒΑΡΙΕΜΑΙ!
Εκατομυρια !! Με θετικα αποτελεσματα στην συνολικη τους φυσικη κατασταση .. και καταπολεμωντας διαφορες ασθενειες
Αυτο τωρα δεν ειναι διαπραγματευσιμο! Μια μονο διατροφη ειναι επιστημονικα αναγνωρισμενη οτι ΩΦΕΛΕΙ τον μοντερνο ανθρωπο - και ΔΕΝ ειναι η ΩΜΟΦΑΓΙΑ! Ολα τα αλλα ειναι κομπογιανιτισμος, στον οποιο μαλλον εχεις πεσει κι εσυ θυμα του. Δεν υπαρχει καμμια επιστημονικη αντιπαραθεση σε αυτο! Καμμια! Ολα τα αλλα ειναι διαδωσεις, μοδα, οικονομ συμφεροντα, ελπιδα στον αρωστο, και επιστροφη σε αντιληψεις του μεσαιωνα, ...μεταξυ αλλων.. (εχω προσεξει ΚΑΘΕ λεξη που εχω χρησιμοποιησει εδω - καμμια δεν εχει μπει χωρις συγκεκριμενο λογο)
οσο για το εαν καταπολεμα ασθενιες ...ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑ! τις ασθενειες που εχει υποβαλει στον εαυτο του εαν τρεφεται με μπεργκερ, πλαστικα φαγητα ετοιμα για το σπιτι, ντονατς και σαλτσες απο τα βαζα για 10 20 30 συναπτα ετη
μολις το γυρισει στην ωμοφαγια ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ! διοτι απλως σταματα να τρωει σαν ζωον ορθιο και τρωει πολυ καλυτερα. ΟΠΩς ΟΜΩς ΘΑ ΕΤΡΩΓΕ -ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ- ΕΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΖΩΟΝ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΕ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ ...οπως το φαγητο με το οποιο μεγαλωσαμε ολοι εμεις στην ελλαδα και ευτυχως σε μεγαλο βαθμο ακομα και τωρα καποιος χωρις ιδιατερο κοπο μπορει -εφ οσον εχει καταλαβει το συμφερον της υγειας του- να προμηθευθει, μαγειρεψει , απολαυσει απο την μανα του (πχ!) κλπ κλπ
Δεν μιλαμε για λιμοκτονια . Μιλαμε για αλλο τροπο διατροφης ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ θελει την ακολουθει...
Αν ψαξεις δε λιγο παραπανω το θεμα , δεν χρειαζεται συμπληρωματα για να αποκαταστησεις καποιες βιταμινες . Υπαρχουν σε διαφορες τροφες !
Θελω να σε παρακαλεσω να ψαξεις περισσοτερο το θεμα και θα εκπλαγεις , χωρις βεβαια να σε προτεινω να ακολουθησεις αυτη την φιλοσοφια
Εγω δεν στματαω να εκπλησομαι στην ζωη αυτη με το ποσο ευκολοπιστη ειναι ακομα και η callgirl της διπλανης πορτας -που πανω απο τον μεσο ορο -οχι γνωσεων- αλλα καπατσοσυνης της πιστωνοταν μια θεση που να παρει!
Παντα φιλικα ολα αυτα και χωρις διαθεση συγκρουσης