anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
..........![]()
........ καλημέρα σας κυρία μου.... μόνο νά βλέπω γίνεται ??![]()
..........![]()
........ καλημέρα σας κυρία μου.... μόνο νά βλέπω γίνεται ??![]()
........Ναι σιγα μην αντεξεις μονο να βλεπεις ....τι εισαι ρε φιλε "δροσερος" ?
"Βατραχος" και "δροσερός" δεν γινεται ρε
Κατα μετωπο επιθεση
..........Ναι σιγα μην αντεξεις μονο να βλεπεις ....τι εισαι ρε φιλε "δροσερος" ?
"Βατραχος" και "δροσερός" δεν γινεται ρε
Κατα μετωπο επιθεση

........
..........![]()
.... καλέ μου φίλε <<ήμουν>> τωρα αυτά τά θεάματα θέλουνε σιδερένια φαλλικά σύμβολα.....
.. Στην Αρχαία Ελλάδα ή λέξη λεσβιάζειν σήμαινε στοματικό έρωτα». ...έδώ τό συζητάω !!
........
..........![]()
.... καλέ μου φίλε <<ήμουν>> τωρα αυτά τά θεάματα θέλουνε σιδερένια φαλλικά σύμβολα.....
ΕτσιΡε μη φοβασαι ...απαξ βατραχος για παντα βατραχος ...και ο φιλος σου εδω ειναι μη φοβασαι τιποτα
Εχω διαφωνησει πολλες φορες επ αυτου κ θα ξαναδιαφωνησω.... Δεν χρειαζεται σιδερενιο φαλλικο συμβολο για να απολαυσεις ομορφα πραγματα του << χωρου >> ... Ορεξη για ζωη χρειαζεται !!!
Καλημέρα ΕλεναραααααααααααKαλημερα σε ολη την ομορφη παρεα![]()
![]()
Καλημερα γιαβρι μου .. :-*Καλημέρα Ελεναρααααααααααα

Οσο μπορω χωρις να ξεφευγουμε ;)Καλημέρα Έλενα! Τώρα τελευταία έχεις ομορφυνει πολύ
![]()
![]()
![]()
![]()

αντε να ερθει ο καιρος να ανηφορίσεις....Καλημερα γιαβρι μου .. :-*
Ολα καλα ?
Δεκεμβρη λεω ...αντε να ερθει ο καιρος να ανηφορίσεις....

Αυτα ειναι....μια χαρα συνεργασια θα εχετεΚατι για αυτους που ρωτανε σχετικα με την καινουργια συνεργασια ...
Ναι , συνεργαζομαι πια με την εταιρεια ***** (τον Τheo και την Ινα) , στα πλαισια ενος κυκλου γυρισματων και κοινων εμφανισεων αργοτερα ..
Εχοντας απο καιρο φιλικες σχεσεις , ειπαμε να τις προεκτεινουμε και σε επαγγελματικες
Ευχομαι να πανε ολα καλα στην συνεργασια μας !!

Καλη τύχη!Κατι για αυτους που ρωτανε σχετικα με την καινουργια συνεργασια ...
Ναι , συνεργαζομαι πια με την εταιρεια ***** (τον Τheo και την Ινα) , στα πλαισια ενος κυκλου γυρισματων και κοινων εμφανισεων , αργοτερα ..
Εχοντας απο καιρο φιλικες σχεσεις , ειπαμε να τις προεκτεινουμε και σε επαγγελματικες
Ευχομαι να πανε ολα καλα στην συνεργασια μας !!
ΕπισηςΕυχαριστώ και να έχεις μια όμορφη μέρα πολλά φιλιά
![]()


Θα μου αρνηθείτε when ******* (should I remind you??) να σας προσφέρω υπηρεσίες μπανιαρίσματος?Μην πλησιαζεις.... ομως πολυ μυριζει![]()