Επισκέπτης
Ελενίτσα 
Δεν θα είσαι Πάτρα την άλλη εβδομάδα για να σε συναντούσα παρόλο που σε είχα ενημερώσει από το Σεπτέμβρη....
Αλλά δεν πειράζει.....
Αν συνεχιστεί αυτή η ευστοχία με κάτι σκορ μπόμπες που έριξα, φοβάμαι ότι θα παραφερθώ εντελώς
και θα σε απαγάγω να σε έχω αγκαλίτσα 
Να μην με στεναχωρήσεις ξανά Σεξοκουκουβάγια μου, ΟΚ???
Κάνε μου ανάπαντητη να σε ακούσω λίγο βρε μικρούλι

Δεν θα είσαι Πάτρα την άλλη εβδομάδα για να σε συναντούσα παρόλο που σε είχα ενημερώσει από το Σεπτέμβρη....
Αλλά δεν πειράζει.....
Αν συνεχιστεί αυτή η ευστοχία με κάτι σκορ μπόμπες που έριξα, φοβάμαι ότι θα παραφερθώ εντελώς
και θα σε απαγάγω να σε έχω αγκαλίτσα 
Να μην με στεναχωρήσεις ξανά Σεξοκουκουβάγια μου, ΟΚ???
Κάνε μου ανάπαντητη να σε ακούσω λίγο βρε μικρούλι

:-*


