Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771


Καλημερα παιδια , μικρα κ μεγαλα![]()
![]()

Καλή σας μέρα ωραία μας κυρία! Πολλή ησυχία βλέπω κοιμούνται ακόμα όλοι; Καλημερα παρεα!Καλημέρα μαμα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( κατά το ..ωρε μανα μου τι μωρο εισαι εσυ )

![]()
Καλημερουδια !!
Ειπαμε απο χτες να μην κανουμε πολυ θορυβο και ενοχλουμε τον <<περιβαλλοντα χωρο >>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλή σας μέρα ωραία μας κυρία! Πολλή ησυχία βλέπω κοιμούνται ακόμα όλοι; Καλημερα παρεα!

Αν και δεν ειμαι του χωρου, κατι καταλαβαινω κ εγω βρεΑυτό ακριβως !!!! πως το καταλαβες ?????
βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ...
Αν και δεν ειμαι του χωρου, κατι καταλαβαινω κ εγω βρε:-*

Παναγια μουυυυ ..καλαααααααα ...καλα κυρια ελενα ...
εγω τα γραφω αυτά ..να ξερεις ....
δεν απειλω ..απλα προειδοποιώ ..
θα με αναγκασεις να ξεδιπλωσω ολο το "εργαλείο"
Οχι οχι μην το κανεις ..Θα κυκλοφορουν μετα ολοι εδω μεσα με τσιγκινα![]()
Παναγια μουυυυ ..
![]()
Οχι οχι μην το κανεις ..Θα κυκλοφορουν μετα ολοι εδω μεσα με τσιγκινα
( αμα σηκωθεί απ τη χειμερια ναρκη ) ..κοκορετσι
θα σε περασω ..

...........
........![]()
![]()
![]()
...........δε μου λες ..ηρθες από δω να μου καταστρεψεις το image ????
......δε μου λες ..ηρθες από δω να μου καταστρεψεις το image ????
Καλησπερα γιαβρι μου...........
........![]()
![]()
![]()

Καλησπερα γιαβρι μου![]()
δεν το βλεπω