Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Εσυ γελας και δεν με σκεφτεσαι τι τραβαω με ολα αυτα :'( :'(Καλε καλή κυρία μην τους αποτρέπετε! Εμένα με αρέσει η αντιπαράθεση τους. Διασκεδάζω αφάνταστα! Μιλάμε για πολυ γέλιο!
Εσυ γελας και δεν με σκεφτεσαι τι τραβαω με ολα αυτα :'( :'(Καλε καλή κυρία μην τους αποτρέπετε! Εμένα με αρέσει η αντιπαράθεση τους. Διασκεδάζω αφάνταστα! Μιλάμε για πολυ γέλιο!
Η λέξη κογιότ που χρησιμοποιεί ο γνωστός Μεσσήνιος αχθοφόρος και διαδικτυακός στοιχηματίας, τι ακριβώς σημαίνει;
Δεν φαντάζομαι να γνωρίζει ότι υπάρχει ζώο κογιότ.![]()
Κακως συγχιζεσαι αγαπητη μου. Δε λεω τιποτα αλλο. Κρεμασε το θεμα.Εσυ γελας και δεν με σκεφτεσαι τι τραβαω με ολα αυτα :'( :'(
Κλαιω απο τα γελια, οχι απο τρομο!Μμμμμμμ...με αρεσε η πιπιλα!
επειδη ο ντουντα ειναι προσηλωμενος σε καποιο στοχο και φυσικα εχει καποιες αρχες οσο περιεργο και να σου φαινεται τυπε θαθελα να σε πω κατι Δεν υπάρχει τίποτα που να σε βοηθάει περισσότερο να κατανοήσεις τις αντιλήψεις σου από το να προσπαθήσεις να τις εξηγήσεις στον εαυτο σου και εχω την απορια πως γεννηθηκες ετσιΑγροτης ειναι το παιδι μη το παρεξηγεις...
Του το ειχα ξαναπει να αφησει τα fora, και να δωσει προσοχη στον νταβραντισμένο τραγο που γυροβολαει το περιβολι της μανουλας του.
Μην αποκτησει και αδερφακι, το τραγοπαιδο μου μεσα.
![]()
1ον : Εσένα σου έχω υποδείξει να μάθεις λίγα ελληνικά πρώτα και μετά να γράφεις.επειδη ο ντουντα ειναι προσηλωμενος σε καποιο στοχο και φυσικα εχει καποιες αρχες οσο περιεργο και να σου φαινεται τυπε θαθελα να σε πω κατι Δεν υπάρχει τίποτα που να σε βοηθάει περισσότερο να κατανοήσεις τις αντιλήψεις σου από το να προσπαθήσεις να τις εξηγήσεις στον εαυτο σου και εχω την απορια πως γεννηθηκες ετσι
Τι ράτσα είναι;
Ναι απ τα Χανια![]()

Βλακ χιουμορ εκανα βρε?????????????????????????????????????

Το να γινονται ετσι αντιπαραθεσεις , ειναι οτι πιο υγιεινο μπορει να συμβει , χωρις να παιρνω θεση σ αυτην , επ ουδενι ...Πηρα θεση ομως ως προς τον τροπο της ;) ;)Συνεχίζω λίγο El ntino. Για τον Μεσσήνιο που λες: "Λυπάμαι όμως που σηκώνει τσουβάλια και δουλεύει στα χωράφια για 30 ευρώ την ημέρα, έχοντας μοναδική του ελπίδα να πιάσει το στοίχημα", δεν ξέρεις. Μπορεί ο Μεσσήνιος να μην είναι εργάτης στα ελαιοπερίβολα αλλά ιδιοκτήτης. Αν είναι έτσι, ο Μεσσήνιος αυτή την εποχή που είναι η εποχή της ελαιοσυγκομιδής θα είναι ματσό, ειδικά αν οι ελιές χύνουνε, τότε άστον αυτόν, διασκεδάζει και κάνει την πλάκα του εδώ μέσα.