anon αφού ρωτάς θα σου απαντήσω.......
Με έναν εδώ (είναι 2-3 χρόνια μεγαλύτερος) είμαι στα μαχαίρια εδώ κι ένα χρόνο περίπου. Τα είχαμε πει και τηλεφωνικά κιόλας. Άσε που δεν πατάω και σε όλα τα τοπικά στέκια (εννοώ ταβέρνες - καφενεία) εξαιτίας των πολιτικών διαφορών. Υπάρχουν ακόμα τα μίση κι οι έχθρες κι ας περάσανε τόσα χρόνια και να εύχεστε να μη γίνει κανένα μπαμ γιατί δε θα υπάρξει επανάληψη των όσων συνέβησαν αλλά και μεγαλύτερη ένταση.
Τώρα για το δεύτερο σκέλος εξαναγκαζόμαστε καθόσον υπάρχει πλήρης έλλειψη ντόπιου υλικού. Ας ανοίξουν κανένα συνεργείο (το έχω γράψει κιόλας σε διάφορα σχόλια και θρεντς) με ντόπιες κοπέλες. Τόσες έχετε εκεί πάνω, φέρτε και καμμία εδώ κάτω....
Θα την ταίζουμε και φραγκόσυκα το καλοκαίρι, λίπανση για να μην πονάει με αγριέλαιο τι άλλο να κάνουμε?