Dirty69
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2010
- Μηνύματα
- 5.471
- Κριτικές
- 50
- Like
- 8.407
- Πόντοι
- 28.635
αργησες ολο και κατι θα εχει μεινη στην κουζινα ;)![]()
![]()
![]()
Εεεεεπππ γιορτάζει κανείς και κερνάει?
Μόνο καφεδάκι θέλω

αργησες ολο και κατι θα εχει μεινη στην κουζινα ;)![]()
![]()
![]()

γιορταζει η οικοδεσποινα αθωωθηκε στο δικαστηριο απο τον προεδροΕεεεεπππ γιορτάζει κανείς και κερνάει?
Μόνο καφεδάκι θέλω![]()
![]()
κανελί με βούλες ήτανε...?ναι περιμενω τα κουταβακιααν και εμαθα πουληθηκαν ολα
![]()
![]()
![]()
να τα μου ειχε στειλη φωτογραφια ο μπαμπας τους ;) αλλα δεν προλαβα να παρωκανελί με βούλες ήτανε...?![]()
![]()
![]()

ρε συ με ποιον μοιάζουν...?να τα μου ειχε στειλη φωτογραφια ο μπαμπας τους ;) αλλα δεν προλαβα να παρω![]()
πριβε δικαστηριο χωρις μαρτυρους![]()
κατι μου βρωμαει εδω
![]()
οσμη παραδικαστικου κυκλωματος βλεπω
![]()
![]()

Αχ τι χαριτωμενουλια τρομαρα μουρε συ με ποιον μοιάζουν...?![]()
![]()
![]()

κρίμα που δεν πρόλαβε να πάρει ο Τάσος .... :- :- :-Αχ τι χαριτωμενουλια τρομαρα μου![]()
![]()
![]()
εχω καπαρωσει στα επομενα ;) ο μπαμπας ειναι επιβητωραςκρίμα που δεν πρόλαβε να πάρει ο Τάσος .... :- :- :-

εχω καπαρωσει στα επομενα ;) ο μπαμπας ειναι επιβητωρας![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ναι ...θα βαλω αρνι να το γιορτασουμεγιορταζει η οικοδεσποινα αθωωθηκε στο δικαστηριο απο τον προεδρο![]()
![]()
σπλιναντερο και γαρδουμπα δεν εβαλεςΝαι ...θα βαλω αρνι να το γιορτασουμε
κρίμα που δεν πρόλαβε να πάρει ο Τάσος .... :- :- :-
Καλημερα γιαβρι μου ...Τσιμπα και μια πετσουλα ...Εβαλα αρνι να το γιορτασουμεΕεεεεπππ γιορτάζει κανείς και κερνάει?
Μόνο καφεδάκι θέλω![]()
![]()

θα προτιμούσα κατσικάκι....Καλημερα γιαβρι μου ...Τσιμπα και μια πετσουλα ...Εβαλα αρνι να το γιορτασουμε![]()
στα επομενα θελεις να σου κρατησω ενα ;) ειναι καρπερος ο μπαμπαςΚαλημερα γιαβρι μου ...Τσιμπα και μια πετσουλα ...Εβαλα αρνι να το γιορτασουμε![]()

Τα φαγανε οι πρωινοι ... Ασε που φιλεψα , και σε αλλα νηματα που με αγαπανεσπλιναντερο και γαρδουμπα δεν εβαλες![]()
;)
![]()

καλα εσενα θα σου κρατησω αμελετηταθα προτιμούσα κατσικάκι....![]()
![]()
![]()

Χοληστερινη ε ?θα προτιμούσα κατσικάκι....![]()
![]()
![]()