TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
Γουδεν γουδεν...γουδεν μοργκεν εβερυ μπουντι![]()
![]()
Μαι ντιαρ , Χαου αρε γιου τουνται ...,,,,
OXI HYUDAY ;)αυτο κανονικαΓουδεν γουδεν...Μαι ντιαρ , Χαου αρε γιου τουνται ...,,,,
![]()
OXI HYUDAY ;)
σε βλεπω σε μεγαλες περιπετειες μετα την κριτικη του συναγωνιστη θεοςΓουδεν γουδεν...Μαι ντιαρ , Χαου αρε γιου τουνται ...,,,,
![]()
OXI HYUDAY ;)
αλλα ετοιμαζομαι κιολας
την καλημερα μου ξανα και ξανα 
Καλημερα Ανδρεα <<δικαιος δρομος>>Καλημερα ελενα

Ε ναι ...Χριστουγεννα ερχονται ..αυτο κανονικα σε βλεπω σε μεγαλες περιπετειες μετα την κριτικη του συναγωνιστη θεος![]()
![]()
μονο που το σκεφτομαι γελαω πολυ
![]()
![]()
![]()
αλλα ετοιμαζομαι κιολας
![]()
την καλημερα μου ξανα και ξανα
![]()
κοινως ετοιμασου να στολισης απο σημερα τα ΚΛΩΝΑΡΙΑ του δεντρου καλα χριστουγεναΕ ναι ...Χριστουγεννα ερχονται ..![]()
![]()

καλημερα και σε εσενα παραπονιαρη!!καλημερα τασο δεν λες εσυ ρε >![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

στον αντρεα εκανα την παραθεση για δες ;)

Οχι μια μικρη τσιμπλιτσα στο αριστερο ματιστον αντρεα εκανα την παραθεση για δες ;)![]()
σε τυφλωσε η δικαιοσυνη
![]()
![]()
![]()

σημερα εχουμε πολυ δουλεια ;) πρεπει να κοψουμε τους καινουργιους ΚΛΩΝΟΥΣ που θα φυτεψουνκαλημερα και σε εσενα παραπονιαρη!!![]()
![]()

φυσικα ειμαι παρον φιλε γιατι θελω να στολισω και το δεντρο μου!!σημερα εχουμε πολυ δουλεια ;) πρεπει να κοψουμε τους καινουργιους ΚΛΩΝΟΥΣ που θα φυτεψουν![]()
ζαηταω και την συνδρομη σου
![]()
![]()
![]()
![]()

βερει γουδ εντ γιου?Γουδεν γουδεν...Μαι ντιαρ , Χαου αρε γιου τουνται ...,,,,
![]()
OXI HYUDAY ;)
ι αμ βερυ φαινβερει γουδ εντ γιου?

Καλημερα ...Θα δουλέψεις της γιορτές ?
Φατνη θα φτιαξουμεκοινως ετοιμασου να στολισης απο σημερα τα ΚΛΩΝΑΡΙΑ του δεντρου καλα χριστουγενα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()