anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ε όχι να με πουν και πυρφόρο επειδή θέλω να ξεσκίσω οτι τρύπα της Χατζή βρω μπροστά μου. :S :S :S
....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ε όχι να με πουν και πυρφόρο επειδή θέλω να ξεσκίσω οτι τρύπα της Χατζή βρω μπροστά μου. :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ε όχι να με πουν καιπύρκαυλοπυρφόροεπειδή θέλω να ξεσκίσω οτι τρύπα της Χατζή βρω μπροστά μου. :S :S :S
γιωργο ασε της μαλακιες λεμε και εχει και μπαλα σημερακαλημερα θελω να χαιρετησω τους φιλους και τηνκυρια ελενα χατζη χρονια πολλα και για την σημερινη ημερα
καλημερα θελω να χαιρετησω τους φιλους και τηνκυρια ελενα χατζη χρονια πολλα και για την σημερινη ημερα
γιωργο ασε της μαλακιες λεμε και εχει καιμπαλαπούτσα στη λεωφόρο σήμερα
μην χαθεις το βραδυΝα τα γράφεις σωστά και ωραία
:S :S :Sγιωργο ασε της μαλακιες λεμε και εχει και μπαλα σημερα
εγω την αδικια δεν την ανεχομαι την ψευτια και στην ζημια που κανανε καποιοι σ ε μια κοπελα
λεω...Θα κάτσει διπλό λες;
συμφωνωΑυτά γινόταν, γίνονται, θα γίνονται. Μπορούνε όσοι ασχολούνται να ξεμπροστιάσουν τους κάφρους και να βοηθήσουν έστω και από δω τις κοπέλες. Αν φεύγετε οι σωστοί, θα κάνουν πάρτυ τα λαμόγια.
λεω...
και αν κατσει διπλο σου ευχομαι να σου κατσει και η κα ελενα
[/size][/move]

εγω την αδικια δεν την ανεχομαι την ψευτια και στην ζημια που κανανε καποιοι σ ε μια κοπελα
παλι με κοροιδεψε η γυναικα μου :S :S :SΠροσοχή....!!!!
Ανακοίνωση...!!!
Στην Θεσσαλονίκη ΔΕΝ ήρθε η Έλενα
Έστειλε την Περσεφόνη....![]()
![]()
![]()