TIRAMOLA11
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2017
- Μηνύματα
- 446
- Κριτικές
- 2
- Like
- 664
- Πόντοι
- 81
Κουκλάρα!!!!!Tο γεύμα έλαβε ένα ευτυχισμένο τελος σε ένα εξαιρετικό εστιατοριο , από κάθε αποψη
<<Μαύρη θάλασσα >>. ..Το συστήνω ανεπιφύλακτα !!
Κουκλάρα!!!!!Tο γεύμα έλαβε ένα ευτυχισμένο τελος σε ένα εξαιρετικό εστιατοριο , από κάθε αποψη
<<Μαύρη θάλασσα >>. ..Το συστήνω ανεπιφύλακτα !!
Ρολόγια .... Κομπολόγια ... Αντίστροφη μέτρηση ... Σκεφτεικα να βαλω Καρβέλα ... Αλλα μετα λεω στη πιουρ ολα τεριαζει ποιότητα
Τικ τακ... Σε όλα υπάρχει αυτό το τικ τακ που παραμονευει...και μας υπενθυμιζει ότι δεν έχουμε χρόνο. ..
Σ αυτές τις εκπλήξεις θα πρέπει να υπάρξει και η συνένεση των συμπορευομενων σ αυτο το νημα γιαβρί μουεσυ φιλε μετρας την ωρα με το ρολοι και εγω με το κομπολοι αντε κα ΧΑΤΖΗ να δουμε τις αυριανες εκπληξεις![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κουκλάρα!!!!!

απλα περιμενω αυτες τις ομορφες εκπληξεις και ελπιζω να μην υπαρξουν αντιρησειςΣ αυτές τις εκπλήξεις θα πρέπει να υπάρξει και η συνένεση των συμπορευομενων σ αυτο το νημα γιαβρί μου

Ολα καλα θα πάνε μην ανησυχείς ;) ;)απλα περιμενω αυτες τις ομορφες εκπληξεις και ελπιζω να μην υπαρξουν αντιρησεις![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 Euros....
και μεγάλη τσούχτρα!36 είμαι γιαβρί milfαραΈλενα,
Στο προφίλ εχεις για ηλικία 30 και 36
Τι ισχύει? μήπως 33?
Καλο βράδυ γιαβρί μου και σε ευχαριστώ που δεν ξεχνάς να γράψεις δύο πράγματα εδώ ...Σου υπόσχομαι θα επανορθωσω ως προς τις απαντήσεις μου στα σχόλια σου όταν κατέβω ΑθηναMΥΡΤΙΛΟΣ
Αν έχεις Οχιά (Viber) πέστο μου να τα λέμε εκεί για άμεση επικοινωνία περί στοιχημάτων.
pavlospavlos
Έχεις μεν δίκιο αλλά έχω και καλό σχετικά πρόγραμμα. Τώρα έρχονται κι οι ελιές και μπορώ να παίζω περισσότερο επικίνδυνα. Αυτό όμως απαιτεί και γερό στομάχι εκτός από συγκέντρωση & τύχη. Ουκ ολίγες φορές να υποφέρω από την υπερένταση. Ευτυχώς δεν έχω (έως τώρα) προβλήματα με την καρδιά, για αυτό και προσέχω τόσο τη διατροφή αλλά κι ελάχιστο κάπνισμα.
Ελένη
1) Sorry, δεν το ήξερα για τα emails. Mη θυμώσεις όμωςείμαι κι εγώ ανυπόμονος (κι είναι ΚΑΚΟ ενίοτε)....
Γράψε όποτε θες, πέρασα μια βόλτα και βγαίνω, έχω αγροτικά αύριο (δε νομίζω να βρέχει).
2) Ο θείος πριν λίγο, τράβηξε μερικά ψιλά από τη mybet κι έστειλε μέσω εμβάσματος στην αγαπημένη του ανιψούλα100 Euros....
Προσπαθώ να κάνω αυτό που μου είπες, να προσέχω το μικρούλι
Mίλησα πριν λίγο μαζί της μέσω Skype (μένει εξωτερικό - δε λέω δημόσια που). Έκανε κορδελάκια, κουνούσε συνεχώς την κάμερα για να μην τη βλέπω, είτε κρυβόταν πίσω της
Υποθέτω κι εσύ να ήσουν έτσι ζουζουνάκι πριν χρόνια, τώρα είσαι τσούχτρακαι μεγάλη τσούχτρα!
Ε δεν έχω και περισσότερα τούτη στιγμή, να μείνουν και μερικά για κανέναν γκαφέκλπ προσωπικά έξοδα!
Καλό βράδυ στην παρέα και την οικοδέσποινα, ώρα να σβερκωθώ (ρωτήστε την Ελένη αν δεν ξέρετε τι σημαίνει)![]()

καλημερα στους θαμωνες
φυσικα καλημερα στην αξιολατρευτη κα του νηματος ΕΛΕΝΑ ΧΑΤΖΗ
Ελενα ενημερωσε το γραφειο οτι ο καλαματιανος εχει ασχημες διαθεσεις και με τα παρολι ετοιμαζεσαι για ταξίδι διακοπων για εξωτικό προορισμό λίαν συντομως

ε, καλα! μη βιαζεσαι...επεσες και σε λευκη απεργια απο σημερα....Φωνή βοοντος!!!!