Επισκέπτης
Έχει φόβο Ελενα ; Έχει κιαλα σάιτ αλλα αυτο παραμένει κορυφή .
ασε τυπε, αν γινει η στραβη με το site, τα ερημα τα αιγοπροβατα θα την πληρωσουν εκει κατω

ηδη εχω πληροφοριες πως μελος, απο τον πολυ κουβα , του χουν γυρισει τα μυαλα. λες?
Έχει φόβο Ελενα ; Έχει κιαλα σάιτ αλλα αυτο παραμένει κορυφή .

ασε τυπε, αν γινει η στραβη με το site, τα ερημα τα αιγοπροβατα θα την πληρωσουν εκει κατω
ηδη εχω πληροφοριες πως μελος, απο τον πολυ κουβα , του χουν γυρισει τα μυαλα. λες?
![]()
http://[URL unfurl="true"]www.southwalesguardian.co.uk/resources/images/5107417/[/img[/URL]]
[/quote] αρχηγε μολις ηρθε η φωτογραφια σου παρουσιαζεσαι παντα σαν .........
καλα κόψε κάτι μαν κ πως είσαι σίγουρος οτι σ απαντάει η κυρία του νήματος η κάποιος απο το γραφείο της κυρίας λεω εγω τωρα μαν καλημέρα πάντωςκαλημερα στο καφενειο μας![]()
![]()
![]()
καλημερα σε ολους τους φαν και τους επισκεπτες του νηματος
![]()
![]()
![]()
και φυσικα καλημερα στην κυρια που φωτιζει τα παντα γυρω της κα ΕΛΕΝΑ ΧΑΤΖΗ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ο καφες ετοιμος και αναμενει την πρωινη σας συμμετοχη
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
καλα κόψε κάτι μαν κ πως είσαι σίγουρος οτι σ απαντάει η κυρία του νήματος η κάποιος απο το γραφείο της κυρίας λεω εγω τωρα μαν καλημέρα πάντως
εγω μια άποψη είπα τίποτα περισσότερο τπτ λιγότερο καλημέρα σου κ χατζή.....Σοχοβιζ καλημέρα. .
Λοιπόν .Διαβάζοντας κάποια πράγματα κ σε άλλο νημα διαβάζοντας και εδώ αυτά που γράφεις και χωρίς να γίνω κατινακι..Θα πω το εξής ...
Τελείωσε το πανηγύρι σε άλλο νημα..και πας - πάτε να το στήσετε εδώ ??????? Κάποιοι ??
Επιτιθεμενοι και εδώ και από αλλου ??
Απάντηση σε σένα τώρα. ..Πήγαινε ρίξε μια ματιά σε όλα τα social που έχω για να δεις πως γράφω παντού με τον ίδιο χαρακτήρα. ..
οκ ...εχεις μια άποψη. ..το τελειώνω εδώ. ..εγω μια άποψη είπα τίποτα περισσότερο τπτ λιγότερο καλημέρα σου κ χατζή.....![]()
![]()
![]()

σοχουλι καλημερα φιλε για οτι μποπει να γινεται καπου αλλου σιγουρα δεν ειναι υπευθυνη η κα ΧΑΤΖΗ τώρα αν μου απανταει η ιδια η κα ΧΑΤΖΗ ειμαι σιγουρος 100% τα 100% οτι μου απανταει εμενα προσωπικα και σε σας στο νημα της η κα ΧΑΤΖΗ και λόγω ιδιοσυγκρασιας της κυριας και λόγω αντιμετωπησεις και φιλοσοφιας του νηματος τηςεγω μια άποψη είπα τίποτα περισσότερο τπτ λιγότερο καλημέρα σου κ χατζή.....![]()
![]()
![]()
αυτα προς εκτωνωσης καποιψω καταστασεων :thubsdown: :thubsdown: :thubsdown: :thubsdown: :thubsdown:θα τα ξαναπούμε κ χατζή καλημέρα σας υγ ορεα στην Θεσσαλονίκη..οκ ...εχεις μια άποψη. ..το τελειώνω εδώ. ..
Καλημερα![]()
σε βλεπω πλυστρα θα παραμεινης ;) και χατζη δεν παιρνης ολη την συνταξη σου να δωσεις που θα παρεις αυριοεγω μια άποψη είπα τίποτα περισσότερο τπτ λιγότερο καλημέρα σου κ χατζή.....![]()
![]()
![]()

σε βλεπω πλυστρα θα παραμεινης ;) και χατζη δεν παιρνης ολη την συνταξη σου να δωσεις που θα παρεις αυριο![]()
![]()


συνεχειζης σου ειπα θα την δης και θα τρομαξειςΣε τρώει βλέπω εε πάρτην τωρα


καλημερα κυρια μου![]()
Καλημέρα αξοτιμε κύριε Καριπιδη![]()
απο την μια εχω τον ανον που μολις δη μυνημα τσουπ εδω
απο την αλλη αυτον εδω τον τυπο τον περιεργο που των τρωει συνεχως ο ποπος του
ημαρτον τι να κανω τελικα προσεξε τασουλι γιατι κοιτα πως σε κοιταει ο σοχουληςσυνεχειζης σου ειπα θα την δης και θα τρομαξεις![]()
![]()
εγω δεν εχω γαριδακι στο παντελονι![]()
![]()
