Νέα

Έλενα Χατζή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 57K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Πως φανταζεστε το τελειο call girl εμφανισιακα , ασχετως ποσο καλη ειναι στις υπηρεσιες.

  • Τουμπανο με σιλικονες παντου + fit εκδοση , κοιλιακοι φετες κλπ

    Ψήφοι: 171 9,3%
  • Κλασσικο γυναικειο κορμι με τις καμπυλες του , αλλα εμφανως γυμνασμενο

    Ψήφοι: 1.285 69,8%
  • Αφρατουλα

    Ψήφοι: 241 13,1%
  • Εξαιρετικα αδυνατη

    Ψήφοι: 78 4,2%
  • Οτι ναναι....Τρυπες να υπαρχουν..

    Ψήφοι: 65 3,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.840

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646

analskipper

Μέγας
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.690
Κριτικές
32
Like
4.088
Πόντοι
4.365

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Τότε θα ξέρεις ότι είναι περισσότερο έρωτας και λιγότερο φόβος κλοπής.
Κι εγώ εάν είχα τον κατάλληλο χώρο, μέσα στο σπίτι θα την είχα.
Ειναι πολλοι που γνωριζω με μηχανες , που τις εχουν μεσα στο σπιτι, αν το επιτρεπει και ο χωρος βεβαια
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
δεν φταίει  ο χειμωνας πιστεψε με  ;) απλός  μεγάλωσαν τα δέντρα γρήγορα  :grin: :grin: :hi: 
Ετσι ειναι! Μετα το κοψιμο των μεγαλων δενδρων ...φυτρωνουν μικρα . Να υπαρχει μια ισορροπια στη <<φυση>> βρε αδερφε  :rolleyes:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.752
Κριτικές
2
Like
2.737
Πόντοι
1.306
Βρε καλως τον !! :rose: :rose: Που χαθηκες εσυ γιαβρι μου  :think:

τι κάνεις μανάρι μ' ?

Στην Γηραιά Αλβιώνα κατοικοεδρεύω ... σήμερα χιονίζει (όταν στην Ελλάδα έχει κακοκαιρία εδώ έχει καλό καιρό είχαμε να δούμε βροχή και χιόνι έναμιση μήνα) το έχει στρώσει και εγώ working from home (που σημαίνει μόνο skype meetings) και χουχούλιασμα...

 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
τι κάνεις μανάρι μ' ?

Στην Γηραιά Αλβιώνα κατοικοεδρεύω ... σήμερα χιονίζει (όταν στην Ελλάδα έχει κακοκαιρία εδώ έχει καλό καιρό είχαμε να δούμε βροχή και χιόνι έναμιση μήνα) το έχει στρώσει και εγώ working from home (που σημαίνει μόνο skype meetings) και χουχούλιασμα...
Δυσκολος χειμωνας φετος για ολη την βορεια ευρωπη απο οτι μαθαινω ... Υπομονη θα ερθει η ανοιξη και θα βγουμε βολτα σαν τα σαλιγκαρια

Καλα να περνας σε ευχομαι οτι κι αν κανεις   :rose: :rose:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.752
Κριτικές
2
Like
2.737
Πόντοι
1.306
Δυσκολος χειμωνας φετος για ολη την βορεια ευρωπη απο οτι μαθαινω ... Υπομονη θα ερθει η ανοιξη και θα βγουμε βολτα σαν τα σαλιγκαρια

Καλα να περνας σε ευχομαι οτι κι αν κανεις   :rose: :rose:

να είσαι καλά σεκέριμ... αντεύχομαι...

αμα υπάρχει υγεία και καλή διάθεση (σε συνδυασμό με γεμάτη τσέπη) παντού περνάς καλά...

μέχρι και στην Αραβία βρίσκεις ποτό αρκεί να ξέρεις και να έχεις...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.752
Κριτικές
2
Like
2.737
Πόντοι
1.306
Δυσκολος χειμωνας φετος για ολη την βορεια ευρωπη απο οτι μαθαινω ... Υπομονη θα ερθει η ανοιξη και θα βγουμε βολτα σαν τα σαλιγκαρια

Καλα να περνας σε ευχομαι οτι κι αν κανεις   :rose: :rose:

χτες πάντως έκοβα βόλτες εδώ... καταπληκτική μέρα (με κρύο βέβαια)

 

Συνημμένα

  • DSC_1899a.JPG
    DSC_1899a.JPG
    486,4 KB · Εμφανίσεις: 28

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom