Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Σιγα βρε.. Μια χαρα καιρο εχει σήμερακρυο κανει σημερα παγώσαμε
Καλησπέρα

Σιγα βρε.. Μια χαρα καιρο εχει σήμερακρυο κανει σημερα παγώσαμε

Ειδαν τα <<τα πράγματα απο κατω προς τα πανω>>Τι να είδαν τα ματάκια της μηχανής εκείνη την ημέρα ???
![]()
![]()
![]()
Εξαιρετικη ερωτηση..Τι μηχανή ?Φωτογραφική?

Ναι.. Ψηλα στην λιστα, ληστωνΤι έρωτας, φόβος κλοπής είναι
τον γατο οχι στην θάλασσαΕπεστρεψα.. Ειχα παει βολτα γατο θαλασσα
![]()
απο τα αστεια παγωσα ;)Σιγα βρε.. Μια χαρα καιρο εχει σήμερα
Καλησπέρα![]()
Μπα κανει και μπανιο το σκασμένοτον γατο οχι στην θάλασσα![]()
απο τα αστεια παγωσα ;)![]()
![]()
![]()

τωρα τελευταία πολλοί χειμερινοί κολυμβητές μαζεύτηκανΜπα κανει και μπανιο το σκασμένο![]()

Ναι εχει και πολυ ηπιο χειμωνατωρα τελευταία πολλοί χειμερινοί κολυμβητές μαζεύτηκαν![]()
![]()
γι αυτο .........δεν φταίει ο χειμωνας πιστεψε με ;) απλός μεγάλωσαν τα δέντρα γρήγοραΝαι εχει και πολυ ηπιο χειμωνα![]()
![]()
![]()
γι αυτο .........
Ειναι πολλοι που γνωριζω με μηχανες , που τις εχουν μεσα στο σπιτι, αν το επιτρεπει και ο χωρος βεβαιαΤότε θα ξέρεις ότι είναι περισσότερο έρωτας και λιγότερο φόβος κλοπής.
Κι εγώ εάν είχα τον κατάλληλο χώρο, μέσα στο σπίτι θα την είχα.
Ετσι ειναι! Μετα το κοψιμο των μεγαλων δενδρων ...φυτρωνουν μικρα . Να υπαρχει μια ισορροπια στη <<φυση>> βρε αδερφεδεν φταίει ο χειμωνας πιστεψε με ;) απλός μεγάλωσαν τα δέντρα γρήγορα![]()
![]()
![]()
Βρε καλως τον !!![]()
Που χαθηκες εσυ γιαβρι μου
![]()
Δυσκολος χειμωνας φετος για ολη την βορεια ευρωπη απο οτι μαθαινω ... Υπομονη θα ερθει η ανοιξη και θα βγουμε βολτα σαν τα σαλιγκαριατι κάνεις μανάρι μ' ?
Στην Γηραιά Αλβιώνα κατοικοεδρεύω ... σήμερα χιονίζει (όταν στην Ελλάδα έχει κακοκαιρία εδώ έχει καλό καιρό είχαμε να δούμε βροχή και χιόνι έναμιση μήνα) το έχει στρώσει και εγώ working from home (που σημαίνει μόνο skype meetings) και χουχούλιασμα...

Δυσκολος χειμωνας φετος για ολη την βορεια ευρωπη απο οτι μαθαινω ... Υπομονη θα ερθει η ανοιξη και θα βγουμε βολτα σαν τα σαλιγκαρια
Καλα να περνας σε ευχομαι οτι κι αν κανεις![]()
![]()
Καλημερα και καλο μηνα να εχουμε ...![]()
Τον φαγαμε και αυτο τον χειμωνα ...Η ουριτσα μενει![]()
Καλησπερα τρελουτσικε :-*Μανάρι μου εσύ!

Δυσκολος χειμωνας φετος για ολη την βορεια ευρωπη απο οτι μαθαινω ... Υπομονη θα ερθει η ανοιξη και θα βγουμε βολτα σαν τα σαλιγκαρια
Καλα να περνας σε ευχομαι οτι κι αν κανεις![]()
![]()