paulospaulos
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 846
- Κριτικές
- 7
- Like
- 968
- Πόντοι
- 86
Καλημέρα στη φωτο σκέφτεται που να κόψει τη πίτα του νήματος χαχα
Αυτο.... για το deslikeDislike η φωτογραφία, παρατηρώ κατάθλιψη και με επηρεάζει αρνητικά.
Δες και το email και σύνελθε ;) το δάσος να βλέπεις κι όχι το δέντρο. Χαζοπούλι, τι θα κάνω με εσένα ΓΚΡ........
Στα τρια πεντε πηγαδια ..Καλημέρα στη φωτο σκέφτεται που να κόψει τη πίτα του νήματος χαχα


Ο dikaiopolis φαινεται ως "επισκεπτης", αρα εχει διαγραφει το προφιλ του.Ο ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΗ ΣΕΛΦΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ??
) μοίρασε σκούφια γιατι έχει κρυοοοοΜε πολυ μελανι..τα μαθαμε τα κολπα ;) σουπια ε σουπια![]()
![]()
Ευχαριστω γιαβρι μου για την απαντησηΟ dikaiopolis φαινεται ως "επισκεπτης", αρα εχει διαγραφει το προφιλ του.

Ο dikaiopolis φαινεται ως "επισκεπτης", αρα εχει διαγραφει το προφιλ του.
Ο ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΗ ΣΕΛΦΙ
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ??


Ε μα μ εχει στημενη στην εκκλησια 3 μηνες τωρα :S :S :S Να φυγω η να κατσωΈλενα, αν πρόκειται για εκείνη την υπόσχεση ότι θα σου κάνει πρόταση γάμου, έχω πληροφορίες ότι το μετάνιωσε!
![]()
ο σελφι ?Ο άλλος εδώ γυρνάει, από το νήμα με τις ελλεεινιδες μέχρι τις βίζιτες στα ΗΑΕ
Και ρωτησα μηπως ξερει κανεις τιποτα για την τυχη του![]()
Καλα φευγω τωρα θα το μαλωσω μετα....Ξημερώματα τον πέτυχα να ποστάρει εδώ:

Άσε τις κουτοπονηριές γιατί με αγαπάνε αρκετά κορίτσια κι όχι μονάχα εσύΑυτο.... για το deslike![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τι θα κάνω με εσάς, θα με αρρωστήσετε και πάθω κανένα κακό, αφήστε με να ζήσω να σας ενισχύω όσο μπορώ.........Άσε τις κουτοπονηριές γιατί με αγαπάνε αρκετά κορίτσια κι όχι μονάχα εσύ
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=367.93900]H Ραμόνα εκεί[/url] παραλίγο και τελικό σκορ![]()
Koκκόνες μουτι θα κάνω με εσάς, θα με αρρωστήσετε και πάθω κανένα κακό, αφήστε με να ζήσω να σας ενισχύω όσο μπορώ.........