Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ΛΟΥΚΑ-ΝΙΔΗΣ 5%
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 7%
ΛΑΟΣ 5,5%
ΔΗΜΑΡ 9%
ΣΥΡΙΖΑ 9%
ΚΚΕ 13%
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 3%
ΝΤΟΡΑ 2,5 %
Αυτα
Μίλα για τον εαυτό σου.Ο Δικομματισμός θα επικρατήσει πάλι τα ποσοστά του θα κυμανθούν μεταξύ 55 και 60 μεγάλο ρόλο θα παίξουν τα ΜΜΕ και η προπαγάντα της πτώχευσης. Μιά συμβουλή επειδή θα πάμε οι πιό πολλοί να ψηφίσουμε τα κόματα της εξουσίας ας κάνουμε κάτι ψηφίξοντας νέους ανθρώπους που υπάρχουν σε αυτά.
Ο Δικομματισμός θα επικρατήσει πάλι τα ποσοστά του θα κυμανθούν μεταξύ 55 και 60 μεγάλο ρόλο θα παίξουν τα ΜΜΕ και η προπαγάντα της πτώχευσης. Μιά συμβουλή επειδή θα πάμε οι πιό πολλοί να ψηφίσουμε τα κόματα της εξουσίας ας κάνουμε κάτι ψηφίξοντας νέους ανθρώπους που υπάρχουν σε αυτά.
Ο Δικομματισμός θα επικρατήσει πάλι τα ποσοστά του θα κυμανθούν μεταξύ 55 και 60 μεγάλο ρόλο θα παίξουν τα ΜΜΕ και η προπαγάντα της πτώχευσης. Μιά συμβουλή επειδή θα πάμε οι πιό πολλοί να ψηφίσουμε τα κόματα της εξουσίας ας κάνουμε κάτι ψηφίξοντας νέους ανθρώπους που υπάρχουν σε αυτά.
Απολυτα σωστος.Ο Δικομματισμός θα επικρατήσει πάλι τα ποσοστά του θα κυμανθούν μεταξύ 55 και 60 μεγάλο ρόλο θα παίξουν τα ΜΜΕ και η προπαγάντα της πτώχευσης. Μιά συμβουλή επειδή θα πάμε οι πιό πολλοί να ψηφίσουμε τα κόματα της εξουσίας ας κάνουμε κάτι ψηφίξοντας νέους ανθρώπους που υπάρχουν σε αυτά.
Γιατι?Φοβάμαι πως έχεις δίκιο (ως προς την πρόβλεψη).
Θεωρώ πως δεν έχεις δίκιο ως προς την συμβουλή.
Θεωρώ πως η μόνη ευκαιρία της χώρας να πάει μπορστά είναι να ξεφύγει από τον κομματισμό, και κατ' επέκταση (επί του παρόντος) από τον δικομματισμό.
Άρα η συμβουλή πρέπει να είναι "Ψηφίστε ο,τιδήποτε εκτός των ΠΑΣΟΚ και ΝΔ".
Μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ λέμε!
Παρακαλώ γράψτε τα αποτελέσματα
ΝΔ 30% με 35%
ΠΑΣΟΚ 22% με 25%
ΚΚΕ 10% με 12%
ΣΥΡΙΖΑ 7% με 9%
ΔΗΜΑΡ 10%
ΧΡΥΣΑΥΓΑ 4%
Πρωτη παρατηρηση.Παρακαλώ σημειώστε τα δικά μου προγνωστικά...
ΝΔ 20%-25%
ΠΑΣΟΚ 10%-15%
ΣΥΡΙΖΑ 10%-15%
ΚΚΕ 10%-15%
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 10%-15%
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 5%-10%
ΛΑΟΣ 3%-5%
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 3%-5%
Με κοπυ ρε λαμογιο? Βαρεθηκες να τα γραψεις μονος σου? Ούτε τη σειρα δεν αλλαξες!ΝΔ: 36%
ΠΑΣΟΚ: 20%
ΚΚΕ: 9%
ΣΥΡΙΖΑ: 8,5%
ΔΗΜ.ΑΡ.: 10%
ΣΥΜΦΩΝΙΑ:2%
ΛΑΟΣ: 6,5%
ΔΗΣΥ: 2%
ΟΙΚΟΛ. 1,5%
ΚΑΜΜΕΝΟΣ: 2%
Χ.Α.: 1%
ΔΗΜΑΡΑΣ 1%
ΛΟΙΠΑ: 0,5%
αφου παιζουμε στοιχημα ας παιξω κι εγω
Κι εγω βαζω στοιχημα οτι η ΑΕΚ θα παρει φετος το πρωταθλημα.Εγώ βάζω στοίχημα ότι ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ>>>7%
ναι ρε μαν.....συμφωνω στο γενικο σου πλανο,εκανα κατι μικροαλλαγες.....Με κοπυ ρε λαμογιο? Βαρεθηκες να τα γραψεις μονος σου? Ούτε τη σειρα δεν αλλαξες!
Δεν ξερω αν το συνειδητοποιησες, αλλά με τα νουμερα που δινεις, η ΝΔ παιρνει 151 εδρες.ναι ρε μαν.....συμφωνω στο γενικο σου πλανο,εκανα κατι μικροαλλαγες.....![]()
Πρωτη παρατηρηση.
Το να προβλεπεις 10-15, ειναι σαν να προβλεπεις 25-40. Δηλαδη μη προβλεψη.
Δευτερη παρατηρηση.
Από πού πηγαζουν αυτές οι προβλεψεις?
5-10% ο Καμμενος? Ξαναρωτησα και χθες. Υποψηφιους θα βρει να βαλει σε πανω απο 10 νομούς?
Μηπως νομιζετε καποιοι οτι Ελλαδα ειναι μονο η Αθηνα? Ξερετε τι επικρατει στην επαρχια? Ούτε υποψηφιους δεν βρισκουν τα κομματα που δεν ειναι σημερα στη Βουλη.
ε αυτοδυναμη θα βγει.....θα παιξει πολλη αποχη εννοειταιΔεν ξερω αν το συνειδητοποιησες, αλλά με τα νουμερα που δινεις, η ΝΔ παιρνει 151 εδρες.