Κλεψανε σημερα τον υπολογιστη μου (macbook air) μεσα απο το γραφειο μου..αν δεν εχω εγκαταστησει καποιο προγραμμα ειδικο ξερει κανεις αν μπορω να τον βρω μεσω internet η με καποιο αλλο τροπο...γιατι απο την αστυνομια μαλλον θα αργησω να εχω νεα!Εκλαπη macbook...SOS!!
Εκλαπη macbook...SOS!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Smogi
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13
- Εμφανίσεις 1K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)
