Νέα

Έκκληση της Red Umbrella Athens για στήριξη των εργαζομένων στο σεξ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα obi1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 72
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

citizen(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
792
Like
1.949
Πόντοι
206
Ξέρεις πόσο σε αγαπάω και θα ήθελα να προσθέσω μία φράση κι εγώ σε ότι λες.

"Αφού εμβαθύνουμε ή όχι στην ψυχοσύνθεσή τους, πάμε για το γκολ εκτός έδρας".

(όταν θέλω γράφω λίγα)
Κανείς δεν εμβαθύνει σε κάτι που δεν τον αφορά παρά μόνο αν είναι μέρος της δουλειάς του ή έχει μεγάλη σημασία για αυτόν να το κάνει. Εννοείται ότι πάντα θα κυνηγάμε το εκτός έδρας γκολ, είμαστε ρεαλιστές ζητάμε το αδύνατο. Πρόσεχε τον εαυτό σου
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Ψυχολογικά προβλήματα όλοι έχουμε από την στιγμή που έχουμε ψυχή, αυτή από μόνη της κουβαλάει προβλήματα. Αυτά όμως που ανάφερα για τις ιερόδουλες, είναι συμπεράσματα ειδικών, το κεφάλαιο αυτό ειναι τεράστιο και έχουν ασχοληθεί πολλοί ψυχολόγοι με τα ίδια πορίσματα. Φυσικά σε πολλές περιπτώσεις η επιλογή είναι δική τους, άσχετα αν και αυτό είναι τελικά σχετικό γιατί ο ψυχαναγκασμός που δέχονται δεν τους αφήνει πολλές φορές αυτήν την επιλογή. Για μένα δεν είναι επιλογή τους, σε μακρυά ανάλυση άσχετα αν τις ρωτήσεις πολλές θα σου πούνε εγώ το έχω επιλέξει γιατί έτσι θέλουν να λένε στον εαυτό τους. Ακριβώς όπως ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, αν δεν έχεις βιώσει καλύτερα τουμπεκί μην μιλάς όχι μόνο εδώ αλλά και σε περισσότερες καταστάσεις.  Όμως αν μπορείτε βάλετε τον εαυτό σας στην εξής θέση. Ότι βρίσκεστε 6 ωρο η 12 ωρο σε ένα μικρό δωματιάκι, χωρίς φως του ήλιου και αποκομένος από τον υπόλοιπο κανονικό κόσμο. Να πηγαινοέρχεσαι στα δωμάτια όλη μέρα και να πηγαίνεις με 30 η 40 άντρες κάθε φορά, ενώ πολλοί από αυτούς έχουν σοβαρά ψυχολογικά αποθέματα και όλη αυτή την αρνητική ενέργεια την βγάζουν σε εσένα και στο σώμα σου γιατί είσαι απλά ένα εργαλείο. Εκεί τελικά για να επιβιώσεις και να μην τρελαθείς πρέπει να παίξεις γερό θέατρο και να ξεγελάσεις ακόμα και τον ίδιο σου τον εαυτό .Φυσικά το κόστος είναι τεράστιο για τον ψυχισμό σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει όλος αυτός ο αγώνας που γίνεται στην τελική.
Γιατί πως μπορείς να λέγεσαι άνθρωπος μετά στον εαυτό σου όσο και να συνηθίζεις, αυτό το πράγμα δεν συνηθίζεται και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ως δουλειά η πορνεία.
Αλήθεια έχετε μιλήσει ποτέ με αυτές τις γυναίκες, φαντάζομαι πως όχι. Καμιά φορά αυτός που έχει άγνοια ζει στην απόλυτη ευτυχία.  Κάτι όμως τελευταίο, το οποίο είναι πάντα επίκαιρο, όποιος κλείνει τα μάτια στα σημεία των καιρών και δεν ακούει την φωνή των αδυνάμων, των φτωχών και των αρρώστων να γνωρίζει πως θα έρθει η ώρα που θα φωνάζει και δεν θα βρεθεί κανείς να τον ακούσει.

Ματάκια πολύ καλή και ουσιαστική η τοποθέτησή σου.

Λάβε όμως υπόψη σου το εξής: με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορούμε να μπούμε στη θέση μιας ιερόδουλης, η οποία εργάζεται σε απάνθρωπες συνθήκες, που την οδηγούν ν' απαρνηθεί τις σχέσεις με το κορμί της, να πάψει ν' αναγνωρίζει δηλαδή τις ανάγκες του ως δικές της (π.χ.),

έτσι δεν μπορούν και αυτές να μπουν στη θέση ενός νοσηλευτή εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού στον οποίο επιβάλλει η κυβέρνηση να εργαστεί χωρίς μάσκα. Αυτό προφανώς είναι ένα ακραίο παράδειγμα, που όμως αντιστοιχεί στις ακραίες συνθήκες που γνωρίζουν από πρώτο χέρι μόνο οι ιερόδουλες.

Ακόμα κι αν υιοθετήσουμε μια μετριοπαθέστερη προσέγγιση των πραγμάτων, μπορούμε κάλλιστα να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι με απόλυτους όρους κανείς και καμιά δεν μπορεί να μπει στη θέση κανενός και καμίας. Τα προσωπικά μας βιώματα είναι αναπαλλοτρίωτα από κάθε οπτική που αξιώνει μια δεύτερη μοίρα για το ατομικό και το επιμέρους.

Ωστόσο η μερικότητα αυτή αποκτά συνείδηση του εαυτού της μέσα σε μια πραγματικότητα που αν μη τι άλλο είναι αντικειμενικότατη και δεν εξαρτάται από τις διαθέσεις της στιγμής και τις εκάστοτε πεποιθήσεις του κοινωνικού σώματος.

Μέσα απ' αυτόν τον κοινό ορίζοντα είναι που διυλίζονται οι προσωπικές εμπειρίες σε κάτι ευρύτερο απ' την ισχύ της ατομικότητας, που αποκτά χαρακτήρα και υφή το πνεύμα μιας ολόκληρης εποχής.

Είναι η πραγματικότητα της ακραίας κι ολοένα εντεινόμενης εκμετάλλευσης της εργασιακής δύναμης των εργαζομένων, της προλεταριοποίησης ευρέων στρωμάτων του πληθυσμού, της οικουμενικής φτωχοποίησης των κατακερματισμένων μαζών, της επιβολής καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης, της διακυβέρνησης με διατάγματα κλπ κλπ.

Η ατομικότητα και το αναντικατάστατο του προσωπικού μας βιώματος είναι δυνατά μόνο ενώπιον κι εντός ενός κοινού ορίζοντα αξιών και μιας αντικειμενικής πραγματικότητας, πέρα από τις ερμηνείες που ανταγωνίζονται για την ενδεχόμενη αλήθεια της.
 

citizen(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
792
Like
1.949
Πόντοι
206
Ματάκια πολύ καλή και ουσιαστική η τοποθέτησή σου.

Λάβε όμως υπόψη σου το εξής: με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορούμε να μπούμε στη θέση μιας ιερόδουλης, η οποία εργάζεται σε απάνθρωπες συνθήκες, που την οδηγούν ν' απαρνηθεί τις σχέσεις με το κορμί της, να πάψει ν' αναγνωρίζει δηλαδή τις ανάγκες του ως δικές της (π.χ.),

έτσι δεν μπορούν και αυτές να μπουν στη θέση ενός νοσηλευτή εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού στον οποίο επιβάλλει η κυβέρνηση να εργαστεί χωρίς μάσκα. Αυτό προφανώς είναι ένα ακραίο παράδειγμα, που όμως αντιστοιχεί στις ακραίες συνθήκες που γνωρίζουν από πρώτο χέρι μόνο οι ιερόδουλες.

Ακόμα κι αν υιοθετήσουμε μια μετριοπαθέστερη προσέγγιση των πραγμάτων, μπορούμε κάλλιστα να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι με απόλυτους όρους κανείς και καμιά δεν μπορεί να μπει στη θέση κανενός και καμίας. Τα προσωπικά μας βιώματα είναι αναπαλλοτρίωτα από κάθε οπτική που αξιώνει μια δεύτερη μοίρα για το ατομικό και το επιμέρους.

Ωστόσο η μερικότητα αυτή αποκτά συνείδηση του εαυτού της μέσα σε μια πραγματικότητα που αν μη τι άλλο είναι αντικειμενικότατη και δεν εξαρτάται από τις διαθέσεις της στιγμής και τις εκάστοτε πεποιθήσεις του κοινωνικού σώματος.

Μέσα απ' αυτόν τον κοινό ορίζοντα είναι που διυλίζονται οι προσωπικές εμπειρίες σε κάτι ευρύτερο απ' την ισχύ της ατομικότητας, που αποκτά χαρακτήρα και υφή το πνεύμα μιας ολόκληρης εποχής.

Είναι η πραγματικότητα της ακραίας κι ολοένα εντεινόμενης εκμετάλλευσης της εργασιακής δύναμης των εργαζομένων, της προλεταριοποίησης ευρέων στρωμάτων του πληθυσμού, της οικουμενικής φτωχοποίησης των κατακερματισμένων μαζών, της επιβολής καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης, της διακυβέρνησης με διατάγματα κλπ κλπ.

Η ατομικότητα και το αναντικατάστατο του προσωπικού μας βιώματος είναι δυνατά μόνο ενώπιον κι εντός ενός κοινού ορίζοντα αξιών και μιας αντικειμενικής πραγματικότητας, πέρα από τις ερμηνείες που ανταγωνίζονται για την ενδεχόμενη αλήθεια της.
Σύντροφε μιλά απλά και λαϊκά για να σε καταλαβαίνουν οι ευρύτερες μάζες. Τα γραπτά σου μου θυμίζουν τα "σεντόνια" που έγραφαν τα μέλη του πολιτμπιρό της περιόδου 1985-1990 για να δώσουν το ιδεολογικό στίγμα του κόμματος στις νέες συνθήκες. Το αποτέλεσμα το ξέρεις. Μορφωμένος είναι αυτός που μιλάει τη γλώσσα του λαού και συνδιαλέγεται σε αυτήν ακόμη και στα πιο απαιτητικά θέματα, άσε λοιπόν τα μαθήματα από καθέδρας και τις απεραντολογίες. Στο λέω για τελευταία φορά ότι λες με 1000 λέξεις αυτό που μπορεί να ειπωθεί με 10
 

ματακιας(1)

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2007
Μηνύματα
170
Like
79
Πόντοι
1
Όσοι κάνουμε δουλειά που προϋποθέτει επαφή με πελάτες/κοινό πόσες φορές δεν έχουμε πει "έχε χάρη που με πληρώνεις ρε μαλάκα αλλιώς θα σου είχα γαμήσει". Βάλτε τώρα με το νου σας πως κλιμακώνεται αυτό όταν πρέπει να σου καταστρέφουν καθημερινά τη σεξουαλική ευχαρίστηση και να προσποιείσαι ότι σου αρέσει και από πάνω γιατί αλλιώς δεν είσαι σωστή επαγγελματίας. Από όσο έχω όμως συναναστραφεί κοπέλες σε κωλόμπαρα, αυτό το επάγγελμα σε ατσαλώνει. Κάθε μία βρίσκει τη δική της τεχνική να επιβιώνει με αντάλλαγμα βέβαια να απωλέσει κάθε συναισθηματισμο. Θα υπάρξουν και για αυτές στιγμές ευχαρίστησης αλλά είναι η εξαίρεση αν τους άρεσε μόνο το γαμήσι δε θα έπαιρναν λεφτά.
 Και τώρα θα μου πεις: Καλά τα λες αλλά γιατί συνεχίζεις να πηγαίνεις μαζί τους;
Η απάντηση είναι επειδή μπορώ προφανώς και επειδή ούτε εγώ είμαι ιδιαίτερα συναισθηματικό άτομο. Δε μπορεί να εισαι πουτανιάρης και συναισθηματικός. Για αυτο και το μπουρδελίζειν δεν είναι για όλους.
Φίλε μου μάλλον το αντίθετο, για να γράψεις όλο αυτό μάλλον είσαι συναισθηματικό άτομο, απλά έχεις φροντίσει να βάλεις τους συναισθηματισμούς στην άκρη, όπως και αρκετοί ακόμη, μιλάω και για μένα φυσικά, για τον ένα και μοναδικό λόγο, την κάβλα. Οι ιερόδουλες και αυτές για τους δικούς τους πολύ πιο ''ιερούς'' φυσικά λόγους, (παρεμφερές και με το ''ιερόδουλες''). Δεν ξέρω πόσα χρόνια είσαι ενεργός, αλλά πρωτοπήγα σε μπουρδέλο όταν ήμουν 14 ετών, τώρα 39 και φυσικά ο λογαριασμός έχει χαθεί, έγινε συνήθεια και κάποιες φορές αρρώστια. Ξέρω όμως ότι αυτή η συνήθεια έχει αφήσει και σε μένα σημάδια, πόσο μάλλον σε αυτές τις γυναίκες που είναι τα πραγματικά θύματα. Κανείς δεν μένει αλώβητος. Το μπουρδέλο είναι από τους πιο μυστηριώδεις χώρους που υπάρχουν.Τόσο αναμειγμένο το ψέμα και η αλήθεια, δεν νομίζω πως μπορεί να υπάρξει πουθενά αλλού.
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Σύντροφε μιλά απλά και λαϊκά για να σε καταλαβαίνουν οι ευρύτερες μάζες. Τα γραπτά σου μου θυμίζουν τα "σεντόνια" που έγραφαν τα μέλη του πολιτμπιρό της περιόδου 1985-1990 για να δώσουν το ιδεολογικό στίγμα του κόμματος στις νέες συνθήκες. Το αποτέλεσμα το ξέρεις. Μορφωμένος είναι αυτός που μιλάει τη γλώσσα του λαού και συνδιαλέγεται σε αυτήν ακόμη και στα πιο απαιτητικά θέματα, άσε λοιπόν τα μαθήματα από καθέδρας και τις απεραντολογίες. Στο λέω για τελευταία φορά ότι λες με 1000 λέξεις αυτό που μπορεί να ειπωθεί με 10

Ποια απαιτητικά θέματα βρε κακομοίρη που πήρες μέρος σε μια έρευνα του ΤΕΙ Κρήτης ως εξωτερικός συνεργάτης και θέλεις να περνιέσαι για ειδικός.

Ρίχνοντας το ψυχολογικό στη μέση για ν' αποσείσεις απ' τον όχλο τις ευθύνες του, μουσίτσα, και να αποστρέψεις την προσοχή του απ' το πραγματικό διακύβευμα:

Υποστηρίζουμε τις ιερόδουλες ή όχι;

Θα στο πω λοιπόν μια φορά:
κάνε μου τη σωστή ερώτηση σχετικά με αυτά που έγραψα για να έχεις την τιμή να λάβεις τη σωστή απάντηση.

Αλλιώς θα σε αγνοήσω (πόσο θα μου κοστίσει!) και θα τη λάβουν όλοι.

Τότε -και μόνο τότε- θα καταλάβεις τι έγραψα.
 

ματακιας(1)

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2007
Μηνύματα
170
Like
79
Πόντοι
1
Ματάκια πολύ καλή και ουσιαστική η τοποθέτησή σου.

Λάβε όμως υπόψη σου το εξής: με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορούμε να μπούμε στη θέση μιας ιερόδουλης, η οποία εργάζεται σε απάνθρωπες συνθήκες, που την οδηγούν ν' απαρνηθεί τις σχέσεις με το κορμί της, να πάψει ν' αναγνωρίζει δηλαδή τις ανάγκες του ως δικές της (π.χ.),

έτσι δεν μπορούν και αυτές να μπουν στη θέση ενός νοσηλευτή εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού στον οποίο επιβάλλει η κυβέρνηση να εργαστεί χωρίς μάσκα. Αυτό προφανώς είναι ένα ακραίο παράδειγμα, που όμως αντιστοιχεί στις ακραίες συνθήκες που γνωρίζουν από πρώτο χέρι μόνο οι ιερόδουλες.

Ακόμα κι αν υιοθετήσουμε μια μετριοπαθέστερη προσέγγιση των πραγμάτων, μπορούμε κάλλιστα να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι με απόλυτους όρους κανείς και καμιά δεν μπορεί να μπει στη θέση κανενός και καμίας. Τα προσωπικά μας βιώματα είναι αναπαλλοτρίωτα από κάθε οπτική που αξιώνει μια δεύτερη μοίρα για το ατομικό και το επιμέρους.

Ωστόσο η μερικότητα αυτή αποκτά συνείδηση του εαυτού της μέσα σε μια πραγματικότητα που αν μη τι άλλο είναι αντικειμενικότατη και δεν εξαρτάται από τις διαθέσεις της στιγμής και τις εκάστοτε πεποιθήσεις του κοινωνικού σώματος.

Μέσα απ' αυτόν τον κοινό ορίζοντα είναι που διυλίζονται οι προσωπικές εμπειρίες σε κάτι ευρύτερο απ' την ισχύ της ατομικότητας, που αποκτά χαρακτήρα και υφή το πνεύμα μιας ολόκληρης εποχής.

Είναι η πραγματικότητα της ακραίας κι ολοένα εντεινόμενης εκμετάλλευσης της εργασιακής δύναμης των εργαζομένων, της προλεταριοποίησης ευρέων στρωμάτων του πληθυσμού, της οικουμενικής φτωχοποίησης των κατακερματισμένων μαζών, της επιβολής καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης, της διακυβέρνησης με διατάγματα κλπ κλπ.

Η ατομικότητα και το αναντικατάστατο του προσωπικού μας βιώματος είναι δυνατά μόνο ενώπιον κι εντός ενός κοινού ορίζοντα αξιών και μιας αντικειμενικής πραγματικότητας, πέρα από τις ερμηνείες που ανταγωνίζονται για την ενδεχόμενη αλήθεια της.
Ιδιάζουσα η τοποθέτηση σου σύντροφε, αν και η απόπειρα σου σου θυμίζει κουμουνιστή που έχει καταπιεί τον εργατικό του μύθο. Υπάρχει ένα απλό πράγμα που οι γηραιότεροι σου θα έχουν ακουστά ονομάζεται ενσυναίσθηση, σε προσκαλώ να το ανακαλύψεις.
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.322
Κριτικές
9
Like
4.650
Πόντοι
1.830
Γιατί ακόμα κι αν είναι έτσι, ανάλογες βιωματικές εμπειρίες έχουμε όλοι και όλες μας στο βαθμό που οι ποικίλοι εξαναγκασμοί που επιβάλλει η ανάγκη της επιβίωσης και η ψυχική ερήμωση που προκύπτει από έναν κατακερματισμένο κι εξατομικευμένο κόσμο έχουν χτυπήσει περισσότερο από κάθε άλλη φορά "κόκκινο".

:2funny: :2funny: :2funny:

τι λες ρε κακομοιράκο; έχεις ανάλογες βιωματικές εμπειρίες με μια ιερόδουλη;

βλαμμένος είσαι ή ως γνήσιος επαναστάτης και ελευθεριακό πνεύμα αισθάνεσαι βιασμένος από τον αδίστακτο καπιταλισμό και την ανθρωποφάγα ελεύθερη αγορά που σε εξαναγκάζει στα κάτεργα της υποχρεωτικής σύγχρονης σκλαβιάς ενώ το κεφάλαιο και η πλουτοκρατία εκμεταλλεύεται τον ιδρώτα σου σε έναν κόσμο όπου η εργατική τάξη και συνείδηση έχει αλλοτριωθεί, αρνείται τον εαυτό της και τρώει την σάρκα της σε ένα αυτοκαταστροφικό αυτοκτονικό μεταμοντέρνο μετααποκαλυπτικό καπιταλιστικό κόσμο;


:2funny: :2funny: :2funny:
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36

Ρε συ Ξύδη είσαι τέτοιος κολαούζος που έχω πάψει να διαβάζω αυτά που γράφεις. Δεν έχω χρόνο για κολαούζους, πώς να το πω.

Ασχολήσου με κάναν άλλον γιατί τσάμπα τρως τον χρόνο σου
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Ιδιάζουσα η τοποθέτηση σου σύντροφε, αν και η απόπειρα σου σου θυμίζει κουμουνιστή που έχει καταπιεί τον εργατικό του μύθο. Υπάρχει ένα απλό πράγμα που οι γηραιότεροι σου θα έχουν ακουστά ονομάζεται ενσυναίσθηση, σε προσκαλώ να το ανακαλύψεις.

Η ενσυναίσθηση είναι καινούριο φρούτο, σύντροφε, σε αντίθεση με τον εργατικό "μύθο" που πίστευαν οι γηραιότεροι. Μήπως τα βλέπεις λίγο ανάποδα σ' αυτό το σημείο;
Λέω, μήπως..
 

Λιάρης5695236

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2014
Μηνύματα
15.243
Like
195
Πόντοι
166
Η δουλειά της πουτάνας είναι από τις δυσκολότερες και πιο άγριες δουλειές στον κόσμο και είναι λογικό να έχει (πολλές φορές όχι όλες) μεγάλες οικονομικές απολαβές.

Πάρα πάρα πολλές από αυτές είναι βιασμένες, θύματα trafficing,εθισμένες στα ναρκωτικά κτλπ. Και έτσι να μην είναι φανταστείτε πως είναι να βρίσκεσαι με ανθρώπους που κατά 80% δεν σου αρέσουν που πολλοί είναι βρομιάριδες, αγενείς και να πρέπει να κάνεις θέατρο ότι τους γουστάρεις. Αλλά αυτό είναι το λιγότερο, φαντάσου να κυνδινεύεις κάθε μέρα να κολλήσεις από απλό έρπη μέχρι ηπατίτιδα c και hiv και να ξέρεις ότι δεν μπορείς να εφαρμόσεις πιο ασφαλείς πρακτικές διότι οι πελάτες ψάχνουν ακάποτες υπηρεσίες και θα μείνεις χωρίς δουλειά ή θα σε δείρει ο τσατσός. Επίσης είναι ένα επάγγελμα που ο πελάτης δεν νοιάζεται πολλές φορές ή δεν είναι υποχρεωμένος να δείξει τον απαραίτητο σεβασμό. Πόσες φορές διαβάζουμε κρητικές του τύπου ''την γάμησα από τον κώλο και πόναγε...ή δεν άντεχε σκληρό σφυροκόπημα...έκλαψα τα λεφτά.''

Εν τέλη αυτές μαθαίνουν να ζουν σα ρώσικη ρουλέτα. Προφανώς θα έχουν περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα από τον παντρεμένο που πάει για 30 λεπτα να ξεκαυλώσει και μετά ρωτάει στο μπου αν από το ακάποτο τσιμπούκι μπορεί να κολλήσει σύφιλη και να του πέσει το παπάρι.


 

citizen(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
792
Like
1.949
Πόντοι
206
Ποια απαιτητικά θέματα βρε κακομοίρη που πήρες μέρος σε μια έρευνα του ΤΕΙ Κρήτης ως εξωτερικός συνεργάτης και θέλεις να περνιέσαι για ειδικός.

Ρίχνοντας το ψυχολογικό στη μέση για ν' αποσείσεις απ' τον όχλο τις ευθύνες του, μουσίτσα, και να αποστρέψεις την προσοχή του απ' το πραγματικό διακύβευμα:

Υποστηρίζουμε τις ιερόδουλες ή όχι;

Θα στο πω λοιπόν μια φορά:
κάνε μου τη σωστή ερώτηση σχετικά με αυτά που έγραψα για να έχεις την τιμή να λάβεις τη σωστή απάντηση.

Αλλιώς θα σε αγνοήσω (πόσο θα μου κοστίσει!) και θα τη λάβουν όλοι.

Τότε -και μόνο τότε- θα καταλάβεις τι έγραψα.
Δεν μιλάς ωραία και θα σου βάλω πιπέρι στη γλώσσα. Όταν γράψεις κάτι με ουσία θα ασχοληθώ σοβαρά μαζί σου. Κάνε πρώτα την αυτοκριτική σου που λέγαμε παλιά ώστε να μπορείς να κρίνεις τους άλλους. Άντε γιατί κάτι ρετάλια σαν του λόγου σου χωρίς γείωση στην κοινωνία βγάλανε κακό όνομα σε ότι αριστερό. Αν και νομίζω ότι ξέρω ποιος είσαι γιατί ο τρόπος έκφρασης σου κάτι μου λέει δεν θα πω κάτι περισσότερο. Σοβαρέψου και σταμάτα να γράφεις αν δεν ξεκαθαρίσεις τι θέλεις να πεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom