Υπευθυνη για το συσσιτιο ειναι η εριναλ.Οι χαλλλλβάδες επιτρέπονται?![]()

Υπευθυνη για το συσσιτιο ειναι η εριναλ.Οι χαλλλλβάδες επιτρέπονται?![]()

Μπααα χάλασε αυτή!Υπευθυνη για το συσσιτιο ειναι η εριναλ.![]()

Τότε θα βάλουμε υπεύθυνο τον μπουλάκο...για να κάνουμε Πάσχα!Μπααα χάλασε αυτή!![]()
Τα υδραυλικά σου χάλασαν?Να με πάτε στον υδραυλικό >![]()
Τα υδραυλικά σου χάλασαν?
Τραβέλι είσαι?![]()
Θα σε αναλάβω προσωπικά!
http://[URL unfurl="true"]www.foureyesjokeshop.com/ProductImages/Doctor%20Halloween%20Costume%20for%20Kids.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Ξέρεις η θα μου κάμεις καμμία ανεπανόρθωτη ζημία να τρέχουμε στην ουγγαρία για ανταλλακτικά;
Ξέρω καλύτερα τον "εσωτερικό" σου κόσμο απο εσένα!Ξέρεις η θα μου κάμεις καμμία ανεπανόρθωτη ζημία να τρέχουμε στην ουγγαρία για ανταλλακτικά;

Ξέρω καλύτερα τον "εσωτερικό" σου κόσμο απο εσένα!![]()
Το καγκουρό έγινε μοντέλο!Τι είναι κόσμος; Πες μου όλη την αλήθεια. Θα ζήσω; Να τον βγάλεις αυτόν τον κόσμο και να μου φέρεις πίσω το καγκουρό μου !
μιαμ μιαμ !!!Πάω να φαω μπαγκλαβά από γάλα πιγκουίνου. Με σύγχισες...
μιαμ μιαμ !!!
Εγώ θέλω παστίτσιο με μερέντα!θα σου φέρω και σένα ενα κομματι κουραμπιε απο παπαγια;

ναι ναι και γαίδουραγκαθα πανε!!!θα σου φέρω και σένα ενα κομματι κουραμπιε απο παπαγια;
Σε μενα μιλας?;) ;) ;)
Για τους αρχαίους Έλληνες το μηδέν ήταν ταυτόσημο του τίποτα. Στις μέρες μας αποδείχτηκε πως το τίποτα δεν υπάρχει. Παντού υπάρχει κάτι (έστω και αν αυτό είναι ο Θεός όπως κάποιοι ισχυρίζονται).
Το θέμα σου λοιπόν, κάτι μας λέει. Τόσοι απαντάνε και σχολιάζουν.
Καλή φάση φιλαράκι - από τα threads που "γράφουν"!!!