erinal
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 68.089
- Like
- 93
- Πόντοι
- 866
punk ειναι το σωστο αγαπη μου!
το ηξερα οτι κατι εκανα λάθος..
Αλλα ου γαρ ερχεται μονον...punk ειναι το σωστο αγαπη μου!
Αλλα ου γαρ ερχεται μονον...ρωτα την ερινα , με εχει δει!!!
μπραβο! καλο παιδι!Μην με ρωτήσεις - δεν θα απαντήσω![]()

κ ερωτω ελα πες πες...Μην με ρωτήσεις - δεν θα απαντήσω![]()
κ ερωτω ελα πες πες...
ευχαριστω!Σε λίγο ξεκινάει ο σακης...δες αυτον και θα καταλαβεις.. :-*
για πιον σακι λει αυτον που φερνι τισ πιτεσευχαριστω!
κι εσυ εισαι κουκλα!
α δεν ξερω ...για πιον σακι λει αυτον που φερνι τισ πιτεσ


Τυχον μαλακιες στο παρον θρεντ θα διαγραφονται.Για οφ - τοπικ συζητήσεις εδώ, ειδικά όσοι έχετε ψύχωση με τις Ελληνίδες η ψυχιατρική πτέρυγα σας ταιριάζει!![]()

Έλα ρε παπάρα και εσύ, από τότε που τέλειωσαν τα χάπια νέκρωσε η πτέρυγα!Τυχον μαλακιες στο παρον θρεντ θα διαγραφονται.![]()

Την κοπανησαν ολοι, αναθεμα στον κερατα που ανακαλυψε το ελικοπτερο.Έλα ρε παπάρα και εσύ, από τότε που τέλειωσαν τα χάπια νέκρωσε η πτέρυγα!![]()

Μισό γιατί βλέπω πετρούλα!Την κοπανησαν ολοι, αναθεμα στον κερατα που ανακαλυψε το ελικοπτερο.![]()

Το ΨΠΣ ξέρεις τι σημαίνει?Ααα, αυτό θα γίνει το αγαπημένο μου θρεντ γιατί έχει νοτούλες στον τίτλο!! λαλαλααααα
Όχι ρε γαμώτο, τζάμπα οι ετοιμασίες! >Ανακοινωση εκ της διευθηνσεως.
Την καθαρα Δευτερα απαγορευεται το πεταγμα χαρταετου στο ιδρυμα και ο νοων νοητο.![]()
Οι χαλλλλβάδες επιτρέπονται?Ανακοινωση εκ της διευθηνσεως.
Την καθαρα Δευτερα απαγορευεται το πεταγμα χαρταετου στο ιδρυμα και ο νοων νοητο.![]()
