Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σαπούνι θα έχει?......www.imageshack.gr/view.php?file=k3dm1vbmqlt2g30dft02.png]μου[/URL] εχει περισσεψει λιγο σχοινι απο χθες θες να πεταξουμε καναν αετο????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

αν εχει σαπουνι θα ποναει το λαιμουδακι μου μετασαπούνι θα έχει?......![]()
![]()
![]()

3 μποφορ εχει,πηρα δελτιο καιρου ;)Με τον αέρα που έχει έξω...δεν φοβάσαι μην μας πάρει και μας σηκώσει?![]()
![]()
![]()

Θάλεια να σε λύσω και να σου κολλήσω φτέρα στον ποπό;![]()
![]()
![]()

ναι κανε καμια βλακειαΣαπούνι; ή Ζαμπούνη; Δωρητή μου πόνεσε η πλάτη ρε συ με την φώτο.. Τα δικά μου τα φτερούλια είναι μπές βγές αναίμακτα ...
Θάλεια να σε λύσω και να σου κολλήσω φτέρα στον ποπό;![]()
![]()
![]()


καλα ρε συ το τζινι της φωτογραφιας εισαι?τζοβαννα φραγκουληKάτι σαν και αυτό εννοείς όταν λες κωλόφτερη?
![]()
πες το και θα γινειειναι κοριτσια με αρχιδιαΕγω δεν ξανα γραφω στο αλλο θρεντ θα γραφω εδω που τα κοριτσια δεν βριζουν και εχουν επιπεδο γιατι στο αλλο δεν εχουν τροπους ειναι παλιοκοριτσα.
μονο που το θυμηθηκαν αργα

Το συνηθίζω αυτό!Με άφησες άφωνη ταράτσα.... :o
Καλά σου λέει Βρασίδα ο doritis, μην χαλιέσαι με τον τράβελο!ειναι κοριτσια με αρχιδια![]()
![]()
![]()
μονο που το θυμηθηκαν αργα
![]()
![]()
Μην ανυσηχείς πασιά'μ...έβαλα μπροστά ο αλυσσοπρίονο...όποια θέλει ας πλησιάσει...Εγω δεν ξανα γραφω στο αλλο θρεντ θα γραφω εδω που τα κοριτσια δεν βριζουν και εχουν επιπεδο γιατι στο αλλο δεν εχουν τροπους ειναι παλιοκοριτσα.
ειναι κοριτσια με αρχιδια![]()
![]()
![]()
μονο που το θυμηθηκαν αργα
![]()
![]()

Θάλεια...είναι και 2 μέτρα παληκάρι εε...σόρρυ 2.02 για την ακρίβεια!!!και χωρίς τακούνια...Με άφησες άφωνη ταράτσα.... :o

εσυ εχεις παρει παραταση,λογω του δεσιματος ;)Χάσαμε κάποια διορία και δεν το κατάλαβα? Φτού.....![]()