Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μεγαλόψυχε polemisti..Είδα πριν λίγο ένα φουκαριάρικο πιπίνι ρωσιδάκι που έχουμε στην γειτονιά να κινάει φασκιωμένο μέσ' το κρύο να πάει στην δουλίτσα του. Το λυπήθηκα! Μου ρθε να ανοίξω την πόρτα και να το βάλω μέσα να ζεσταθεί.
Μεγαλόψυχε polemisti..![]()
Καλημερα.Αφιερωμένο στο ξανθό γένος ...
[mp3tube]f6ba2805c25a5863399a8b803f87015e[/mp3tube]
Καλημερα.
Το μελαχρινο ξανθο γενος εξακολουθη να μην εχει ηχεια.![]()
Και με το παραπανω.
Το χαμερ τι να το κανω? να σπαω τον παγο?Βρασισα ,,σήμερα ειναι καλη ημέρα για ψώνια...Να πας να πάρεις ηχεία...πάρε το hammer και πήγαινε....![]()
Δεν εισαι τιμημένο μέλος της Γ.Γ Πολιτικής Προστασίας.. ?Το χαμερ τι να το κανω? να σπαω τον παγο?![]()
Οταν λες οτι σου αρέσει το σκι..........κάνεις πρωταθλητισμό ?Μετά απο μια καταπληκτική εξόρμηση στο Καιμακτσαλαν, συνειδητοποίησα τα εξής:
1)Είναι πολύ ωραία όταν δεν μαγειρεύω εγώ αλλά μου μαγειρεύουν.
2) Μου αρέσει το σκι.
3) Μες το ιδρυμα ειναι καλά αλλά αυτές οι διήμερες.. μούρλια!
Καλημέρα σας![]()
Πηγα στο χασαπη και πηρα λουκανικα.βρασίδος...άμα δεν βρείς ηχεία πάρε ταραμά για ταραμοκεφτέδες.....καλός είναι και αυτός...![]()
![]()

πιθανόν..εγώ έβαλα μορταδέλα και άκουγα dolby...με φάβα στέρεο...με κολοκυθάκια μονοφωνικά...για δες με τον ταραμα και πες μας...Πηγα στο χασαπη και πηρα λουκανικα.
Δηλαδη αμα βαλω τον ταραμα στα αυτια θα μπορω να ακουω μουσικη.![]()

Οταν λες οτι σου αρέσει το σκι..........κάνεις πρωταθλητισμό ?
Καλημέρα![]()