Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Να δεις πως θα του κατσουν του Κλουνει στο στομαχι τα παστουρμαδόπιτάκια με αχινό πορτογαλλίας και σαλάχι γεμιστό με μπρόκολο της erinal αμα κερδιση.![]()
[/url]Μου έστειλε Pm o Κλουνει και το παραθέτω ατόφιο.. www.freesmileys.org][/url]
'' Hi Ass..The competition is strong.The best will be the winner...Tell Eri start cooking fasolada...i like this kind of food... ''
Σε ελεύθερη μετάφραση...Ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι έντονος αλλα εγώ θα πάρω την γυναίκα..η οποια θα μου φτιάξει το αγαπημένο μου φαγητό...τη φασολάδα που τόσο αγαπω..![]()
Μου έστειλε Pm o Κλουνει και το παραθέτω ατόφιο.. www.freesmileys.org][/url]
'' Hi Ass..The competition is strong.The best will be the winner...Tell Eri start cooking fasolada...i like this kind of food... ''
Σε ελεύθερη μετάφραση...Ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι έντονος αλλα εγώ θα πάρω την γυναίκα..η οποια θα μου φτιάξει το αγαπημένο μου φαγητό...τη φασολάδα που τόσο αγαπω..![]()
Φασόλια απο στομάχι τίγρη (τα εχει φάει πρώτα και τα βγάζουμε με εγχείρηση), και σάλτσα δρυολολάπτη αιγίνης. Βεβαίως και ολίγον κώνειο για να δικαιώσω τον Γκαμπ.. Ωραία θα περάσει ο Κλούνει..
[/url]Επωνυμο ειναι,το ονομα ειναι τζορτζ.Κλούνει ..όνομα ειναι αυτο; Ενώ Βραγίδας...

Πες του να αφήσει το ΑΣΕΠ και να ασχοληθεί επαγγελματικά με το Fifa του playstation...Επεστρεψα με ειχε βαλει ο γαμπρος μου να του βρω ενα διαγωνησμο στον Ασεπ αλλα βρηκα απο τα 3 το μακρυτερο.
Αν ηθελε καμια πουτανα θα μπορουσα να τον εξυπηρετησω.![]()
ΑssFiller τα 3 μας πηραμε στην ψηφοφοριαμας εφαγε ο Κλουνει.
Πρεπει να τον ψηφισαν τα τραβελια του σαιτ.

Πως ????? ΕΕΕΕ δεν με λένε Γκαμπ !!!! Galb είναι το σωστό ! :oΦασόλια απο στομάχι τίγρη (τα εχει φάει πρώτα και τα βγάζουμε με εγχείρηση), και σάλτσα δρυολολάπτη αιγίνης. Βεβαίως και ολίγον κώνειο για να δικαιώσω τον Γκαμπ.. Ωραία θα περάσει ο Κλούνει..
Γεια σου Γκουπ.Πως ????? ΕΕΕΕ δεν με λένε Γκαμπ !!!! Galb είναι το σωστό ! :o
Πάλι μεθυσμένοι είστε όλοι ρε ????Γεια σου Γκουπ.![]()

Χωρίς πλάκα υπάρχει σίτε μπείτε και δείτε...Αλλά είναι άσχετο από μένα !!
Ουπς λαθος.Για μπητε και εδω.