Επισκέπτης
www.freesmileys.org]Α χιλια συγνώμη .. Εχω σοκαριστεί απο τις αποκαλύψεις. Δεν περίμενα ότι θα βγάλετε αυτή την φωτογραφία και θόλωσα.
[/url]www.freesmileys.org]Α χιλια συγνώμη .. Εχω σοκαριστεί απο τις αποκαλύψεις. Δεν περίμενα ότι θα βγάλετε αυτή την φωτογραφία και θόλωσα.
[/url]Σε εμένα τα λες;Ευχαριστω.
Οσο για το ηλεκτροσοκ του κοροιδεψα δεν εχω εγκεφαλο.![]()
[/url]ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΟΥ!!!να ζησεις βρασιδα & χρονια πολλα
παππουλης να γινεις
με ασπρη [size=15pt]καραφλα[/size]
www.freesmileys.org][/url]

καληνυχτα & πολυ[size=20pt]χρωμος[/size]..ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΟΥ!!!
Φευγω τωρα γιατι εχω επισκεπτηριο.
Καλο βραδυ.![]()
[/url]

Πες τι έχεις να σου πω που θα πας..ρε παιδια μου ειπαν απο αλλο thread να ερθω εδω για νοσηλεια.πιος ειναι ο γιατρος?
Πες τι έχεις να σου πω που θα πας..![]()
.κ μετα μου λεει καλα λεει οτι πεις δεν σου χαλαμε χατηρι.κ ενας καλος κυριος εν ονοματι πλεζουρ μου ειπε να ερθω εδω.τι εχω?
Ε...και εσύ...αργά ήρθες...κυριε αςς χτυπαω την πορτα αλλα μηπως ειναι απασχολημενη η ντοκτωρ?
βολεψου με αυτην που σου εχω στειλει στο e-mail σου & οταν τελειωσει η ντοτορεσα με τον προηγουμενο ασθενη,θα σε αναλαβει..κυριε αςς χτυπαω την πορτα αλλα μηπως ειναι απασχολημενη η ντοκτωρ?
Ε...και εσύ...αργά ήρθες...![]()
κυριε αςς χτυπαω την πορτα αλλα μηπως ειναι απασχολημενη η ντοκτωρ?
Επειδή την Χρουσαλα δεν την έχω πρόχειρη..τι λες για μια φουσκωτή κούκλα η οποία διαθέτει και εξωλέμβια ? Αντε θα σου δώσω και σετ δερμάτινα..Την Χρουσαλά....και αφήστε με μέχρι να...πεθάνω!!!!
ΥΓ--->Σην ψηφοφορία αναφέρομαι....