Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ελα μωρη..Ασσφιλερ ..πλεζουρακι... συντρελουδια μου :-* :-* :-*![]()
ετοίμασα κοκκινιστη πεταλουδα μεσογείου..
![]()
ελα μωρη..
σε ξαναπιασαν???
που γυρνας γαμω το παραλληλογραμμο μου???
ολα καλα εξω???

παπαρια μας σκεφτοσουν αλλα anyway..επιτελους με βρήκαν!Είχα χαθεί σε μια σαβάνα η αβάνα η καραβάνα; δεν είμαι σίγουρη αλλα σας σκεφτόμουν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
παπαρια μας σκεφτοσουν αλλα anyway..
το w που το εχασες-ξεχασες???

ετσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..το εβαλα σε ενα παραλληλογραμμο!![]()
![]()
γεια σου ερι επανηλθες; :-*το εβαλα σε ενα παραλληλογραμμο!![]()
![]()
ετσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..
επιτελους δικαιωνομαι..
μηπως καπου πηρε το ματι σου τον βραγιδα???εστω τον βρασιδα???
ο βρασιδας???Φοβούμαι πως ο βραγίδας ανακυκλώθηκε μαζί με τις μπαταρίες απο το τηλεκονδρόλ της κλινικοτηλεορασης :o :S Δεν εχω όμως μιλήσει ακόμα με το κουνάβι στον κήπο.. και κρατάω επιφύλαξη![]()
καλως την σπανιολα..όλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ο βρασιδας???
την μπουμπα την ξερεις???
εχετε συνυπαρξει σε καποιο ασυλο κατα το παρελθον???
καλως την σπανιολα..
παραλληλογραμμο ειπαμε..
πως παει η "μελετη"???
ε δες & λιγο τηλεοραση..παραλληλογραμμη ετσι???άσε, έπαθα τενοντίτιδα... :-