Βρηκες καινουριο εμοτικον και ειπες να το ξεφτυλισεις....????

Τεταρτη ανεβαινω Σαλονικααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



φτουουου!!!!!!!!!εχω το κοκκινο χαλι στο καθαριστηριο!!!ευτυχως μου μειναν πυροτεχνηματα...Βρηκες καινουριο εμοτικον και ειπες να το ξεφτυλισεις....????![]()
![]()
![]()
Τεταρτη ανεβαινω Σαλονικααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()

φτουουου!!!!!!!!!εχω το κοκκινο χαλι στο καθαριστηριο!!!ευτυχως μου μειναν πυροτεχνηματα...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

κοκκινο λουστρινι;;;Να βαλω κοκκινο λουστρινι τοτενες να ταιριαζει και ασπρο κουστουμι γκεραπα?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

κοκκινο λουστρινι;;;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://[URL unfurl="true"]www.fashionkitten.com/images/louboutin1.jpg[/img[/URL]]
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
[/quote]
απαπαααα....
ναι!!!!!!!!!!!!!!!!και το διπλα παιζει ρεγκε...!!!Ρε συ το καραβακι που ειναι και μπαρακι και παιζει ροκακια υπαρχει ακομη...???![]()
![]()
![]()

ναι!!!!!!!!!!!!!!!!και το διπλα παιζει ρεγκε...!!!
εγω θα μαι χαλκιδικη!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
να ζηλευετε!!!!!!!!!!!!!
(και γαμω τα εμοτικον
)δε μαρεσει...με τρομαζει... :oΔεν μας χωρει ολους τουτη η πολη!!!!!!
![]()
![]()
(και γαμω τα εμοτικον
![]()
![]()
)
τρεχωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω........................................Οπουβαλε
...........

τρεχωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω........................................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Που να τρεχεις τωρα με τις γοβες στα..σκαμμενα της χαλκιδικης.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Που να τρεχεις τωρα με τις γοβες στα..σκαμμενα της χαλκιδικης.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
