Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε όχι και έτσι.Τουμπανο είναι απλά είναι πλέον 30αρα.Εχει αρχισει και σπαει παντως...
Ω ΝΑ ΣΟΥ !!!!Θέλει να μας πεθάνει η μουναρα χριστουγεννιάτικα
Στον ύπνο μας. Για πολλές μαλακίες!Εχει παρει κανεις;;
νταξει το τερματισεΘέλει να μας πεθάνει η μουναρα χριστουγεννιάτικα
Προστυχάρα καρακαυλαραααααααΘέλει να μας πεθάνει η μουναρα χριστουγεννιάτικα




παίζει να το δα και 20 φορές στη σειραλΘέλει να μας πεθάνει η μουναρα χριστουγεννιάτικα
ΚαβλαΘέλει να μας πεθάνει η μουναρα χριστουγεννιάτικα
Απίστευτος πάτος..Θέλει να μας πεθάνει η μουναρα χριστουγεννιάτικα
και ομως αν βγαλεις τα φιλτρα οντως σπαει. σιγουρα φταιει και οτι παει σε πλαστικους και πειραζει το προσωπο της. με κανα υαλουρονικο και λοιπες μαλακιες φανταζομαι... κριμα και θα αρχισει να χαλαει με γεωμετρικη προοδο πλεον και γρηγοροτερα....Ε όχι και έτσι.Τουμπανο είναι απλά είναι πλέον 30αρα.
Χωρίς φίλτρα λέω.Ειναι κουκλάρα την βλέπω συχνά σε μαγαζί που παίζει μουσική τώρα ναι κάποιες μικρές ατέλειες υπάρχουν αλλά μεγαλώνει δεν είναι πλέον 20αρα βάλε και τα ξενύχτια με την δουλειά της όλα επηρεάζουν την κατάσταση όσο για τα ιαλουρονικα και τα άλλα που πάνε και κάνουν στους πλαστικούς συμφωνώ μαζί σου.και ομως αν βγαλεις τα φιλτρα οντως σπαει. σιγουρα φταιει και οτι παει σε πλαστικους και πειραζει το προσωπο της. με κανα υαλουρονικο και λοιπες μαλακιες φανταζομαι... κριμα και θα αρχισει να χαλαει με γεωμετρικη προοδο πλεον και γρηγοροτερα....
γαμω τις ανασφαλειες...
δεν εννοω ατελειες γηρανσης αλλα "πειραγματος"...Χωρίς φίλτρα λέω.Ειναι κουκλάρα την βλέπω συχνά σε μαγαζί που παίζει μουσική τώρα ναι κάποιες μικρές ατέλειες υπάρχουν αλλά μεγαλώνει δεν είναι πλέον 20αρα βάλε και τα ξενύχτια με την δουλειά της όλα επηρεάζουν την κατάσταση όσο για τα ιαλουρονικα και τα άλλα που πάνε και κάνουν στους πλαστικούς συμφωνώ μαζί σου.
το 1996 εχει γεννηθει, αυτη που υποτιθεται ειναι μοντελο και η δουλεια της ειναι η εμφανιση της, και εχει αρχισει να παιρνει την κατω βολτα πριν πατησει τα 30, φανταστειτε τι γινεται με τις καθημερινες γκομενες τις ελληνιδες, προσωπικα δεν ξερω ελληνιδα που να εχει περασει τα τριαντα, που να μην εχει σημαντικη διαφορα σε σχεση με οταν ητανε 20 χρονων, και υστερα πανε σε αισθητικους για να διορθωσουν τις ατελειες και γινονται σαν γαμω την καταδικη τους απο τις παπαριες που βαζουν στην μαπα τους.Χωρίς φίλτρα λέω.Ειναι κουκλάρα την βλέπω συχνά σε μαγαζί που παίζει μουσική τώρα ναι κάποιες μικρές ατέλειες υπάρχουν αλλά μεγαλώνει δεν είναι πλέον 20αρα βάλε και τα ξενύχτια με την δουλειά της όλα επηρεάζουν την κατάσταση όσο για τα ιαλουρονικα και τα άλλα που πάνε και κάνουν στους πλαστικούς συμφωνώ μαζί σου.
οποιος τη νυχτα περπατει....το 1996 εχει γεννηθει, αυτη που υποτιθεται ειναι μοντελο και η δουλεια της ειναι η εμφανιση της, και εχει αρχισει να παιρνει την κατω βολτα πριν πατησει τα 30, φανταστειτε τι γινεται με τις καθημερινες γκομενες τις ελληνιδες, προσωπικα δεν ξερω ελληνιδα που να εχει περασει τα τριαντα, που να μην εχει σημαντικη διαφορα σε σχεση με οταν ητανε 20 χρονων, και υστερα πανε σε αισθητικους για να διορθωσουν τις ατελειες και γινονται σαν γαμω την καταδικη τους απο τις παπαριες που βαζουν στην μαπα τους.