Thessalon
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 3.538
- Like
- 1.137
- Πόντοι
- 216
δεν ξερω καν το ιστορικο της να σου πω την αληθεια, τωρα εμαθα απο σενα οτι ηταν στο gntm...προσωπικα δε μου κανει με αυτο το στυλακι που βγαζει, απο οσο ειχα δει στο gntm.
μπουρναζογκομενακι για τσιφτετελια στη μπαρα και απο κατω τα καγκουρια να χτυπανε παλαμακια με τα κινητα στα χερια, βγαζοντας γελοιες σελφις με τη γλωσσα εξω σαν καθυστερημενα.
Ναι και εγω κατι τετοιο φανταζομαι, γκομενακι που κουναει λιγο κωλαρακι και σωμα και τα καγκουρια να λενε διαφορα...
Οχι πως δεν την γαμαω...ειπαμε...


