dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.199
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.080
- Πόντοι
- 39.911
Κάτι έχω στο μυαλό μου ...Ακούω ιδέες!

Κάτι έχω στο μυαλό μου ...Ακούω ιδέες!

Με κανένα κουπόνι δεν τα βρίσκουμε?Κάτι έχω στο μυαλό μου ...![]()
να φτιάξεις dyana-pass.....Ακούω ιδέες!
Με κανένα κουπόνι δεν τα βρίσκουμε?![]()
για 1 εβδομάδα , σε όποιον έρθει θα του δίνειε ένα κουπόνι 40 € για την επόμενη φορά, με χρήση έως 31/12/24Δηλαδή?![]()
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΘα γράφει επάνω,
« Dyana10k είναι για σένα. Παμ.»
:—)
Κωλο κωλο κωλο με μανία να το γράφουν θέλωΟι πρωτοι 100 που θα στειλου μυνημα σημερα την λεξη κολο , κερδιζουν! Με μια μικρη χρεωση φυσικα
Να κλήρωσω ένα μισάωρο δωρεάν δεν θα ήταν ωραίο? Επειδή ζητάτε κάτι δηλαδή νομίζω αυτό θα ήταν ωραίο.για 1 εβδομάδα , σε όποιον έρθει θα του δίνειε ένα κουπόνι 40 € για την επόμενη φορά, με χρήση έως 31/12/24
Μην κάνεις τσιφουτι΄ες. Όταν κάνεις κάτι να το κάνεις ωραίο και πλούσιο.Να κλήρωσω ένα μισάωρο δωρεάν δεν θα ήταν ωραίο? Επειδή ζητάτε κάτι δηλαδή νομίζω αυτό θα ήταν ωραίο.
Να κάνετε λικε σε ένα ποστ που θα κάνω και θα κάνω κληρωση σε όλα αυτά τα λικε για ένα μισάωρο δωρεάν.
Πληρώνει μόνο το hotel όποιος κερδίσει..
Χαχαχαχ γλυκούλι βάλε λινκ στο προφίλ σου να σου κάνουν donateΣυναγωνιστές , μιας και έριξα την ιδέα στο τραπέζι και μάλλον θα γίνει… μου κερνατε ένα ραντεβού με τη κυρια , δεν ζητάω πολλά για μια ωριτσα και το χοτελι χαχαχααχχα
Νατα μααας!!!Μην κάνεις τσιφουτι΄ες. Όταν κάνεις κάτι να το κάνεις ωραίο και πλούσιο.
Κάνε δώρο 1 ω΄ρα. Μισάωρο δεν ακούγεται καλά.
Νατα μααας!!!
Εγώ δεν έχω δει πολλές κοπέλες να κερνάνε έστω το μισάωρο...
Οχι παρεξηγείς .Νατα μααας!!!
Εγώ δεν έχω δει πολλές κοπέλες να κερνάνε έστω το μισάωρο...
Δεν πειράζει μωρό μου.Σωστό. Οι κανόνες σε αυτόν τον κόσμο είναι:
«Άμα προσφερθείς να δώσεις δωρεάν το μικρό σου δακτυλάκι, θα παν να σου φαν όλο το χέρι.»
:—)
Κι αυτό μπορώ δεν έχω πρόβλημα!Εγώ θα πρότεινα , πχ μια μέρα οποία θες να διαλέξεις εσυ που θα είναι οι συναντήσεις 80€ , νομίζω θα είναι πιο προσιτό για κάποιους , και θα έχεις και εσυ κέρδος ! Απλώς μια ιδέα έριξα μη παρεξηγηθούμε <3
εγώ θέλωΔεν πειράζει μωρό μου.
Εγώ επειδή χάρη σε εσάς εδώ μεσα έχω ανέβει και δεν το ξεχνάω το μισάωρο είμαι διαθέσιμη να το δώσω.
Αν δεν το θέλουν και τους φαίνεται λίγο όλα καλά δεν πειράζει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κι αυτό μπορώ δεν έχω πρόβλημα!