sakisvallas
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2019
- Μηνύματα
- 34
- Like
- 12
- Πόντοι
- 0
Καλημερα εχω στηλει 2 μηνυματα εδω και 2 μερες στη Μαρινα να μου δωσει τον αριθμο της να κανονισουμε για ραντεβου και δεν εχει απαντησει καθολου και απ οτι φαινεται ουτε θα στηλει...εχω κανει κατι λαθος επειδη ειμαι καινουριος;;



