gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.676
- Πόντοι
- 8.695
It's great you are back in athens,Good morning
We are in Athens
Until 30 September![]()
but right now all our money has gone to holidays and taxes... It's great you are back in athens,Good morning
We are in Athens
Until 30 September![]()
but right now all our money has gone to holidays and taxes... Good morning
We are in Athens
Until 30 September![]()
Don't pay eforia and fuck girls eforia next time. This is my opinion....It's great you are back in athens,but right now all our money has gone to holidays and taxes...
![]()
Μου αρέσει που μιλάτε στα αγγλικά μεταξύ σαςDon't pay eforia and fuck girls eforia next time. This is my opinion....

φιλε ο παναγος δεν εχει τετοια προβληματα ;)Μου αρέσει που μιλάτε στα αγγλικά μεταξύ σας![]()

τελικα παει η εφοριαDon't pay eforia and fuck girls eforia next time. This is my opinion....

Σε λίγο θα του ανοίξουμε σελίδαφιλε ο παναγος δεν εχει τετοια προβληματα ;)ειναι μια κατηγορια μονος του
![]()
![]()
![]()
![]()

ετοιμος ειναι μην νομιζειςΣε λίγο θα του ανοίξουμε σελίδα![]()
απλος το καθυστερουμε σαββατοκύριακο ειναι να
καμια γκομενα ;) απο δευτερα ξεκινανε οι περιπετειες του γκιουλιβερ(παναγος)

Έπρεπε να έχει γίνει Ίδη ..δεν υφίσταται ένας πορνοστάρ, bodyguard, συνδρομής και συμβουλατορας τον sugarbaby,και γνωστής Viagra και σύντομα ο μόνος που από τον τελευταίο όροφο του bill μπορεί να κατέβει πετώντας!!Σε λίγο θα του ανοίξουμε σελίδα![]()
Wellcome beautifulGood morning
We are in Athens
Until 30 September![]()
because we are Greek kamaki or Greek lοver με τρίχα για πουλόβερ...Μου αρέσει που μιλάτε στα αγγλικά μεταξύ σας![]()
ω ρε φίλε τι μου θύμισες?Σκατά,έχω και την δόση τέλος του μήνα!Don't pay eforia and fuck girls eforia next time. This is my opinion....
Προλαβαίνεις να γραφτείς στους δεν πληρώνω δεν πληρώνωω ρε φίλε τι μου θύμισες?Σκατά,έχω και την δόση τέλος του μήνα!

200 χωρίς assΌποιος έχει τηλ ας το στείλει. Επίσης πόσο πάει ρε παιδιά το duo αυτό?
ανεβάστε καμία φώτο να πάρουμε μάτι!!!!με έχει στραγγίξει με πνιξίματα μέχρι θανάτου η μαρίνα, με άδειασε