TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
μην μαζευτουν πολλα και βρέξει μονο ρεθα παει η πουτσα συννεφο οταν γυρισουν τα κοριτσια.αξιζουν μια καταθεση.....![]()
![]()

μην μαζευτουν πολλα και βρέξει μονο ρεθα παει η πουτσα συννεφο οταν γυρισουν τα κοριτσια.αξιζουν μια καταθεση.....![]()
![]()

Αμάν ρε Παναγο ποια θα πρώτο γαμησης ..κανε και λίγο κρατεί έχεις και το κάστινγκ του πορνοσταρ !θα παει η πουτσα συννεφο οταν γυρισουν τα κοριτσια.αξιζουν μια καταθεση.....![]()
![]()
εχει γινει φοβος και τρομος κουμπαρε ;) σε λιγο θα σερφαρουμε ολοι εδω μεσα με τσιγκινοΑμάν ρε Παναγο ποια θα πρώτο γαμησης ..κανε και λίγο κρατεί έχεις και το κάστινγκ του πορνοσταρ !

τωρα με τη προκριση του ολυμπιακου στα αστερια θα βογγηξει το gls και περιξμην μαζευτουν πολλα και βρέξει μονο ρε![]()
![]()
εκει να προσεχεις ;) κυκλοφορει ο κοτσιδαςτωρα με τη προκριση του ολυμπιακου στα αστερια θα βογγηξει το gls και περιξ
μην σε στριμωξει καμια ημερα

τρελανανε το σαιτ ρε τα κοριτσια!!!!!!Αμάν ρε Παναγο ποια θα πρώτο γαμησης ..κανε και λίγο κρατεί έχεις και το κάστινγκ του πορνοσταρ !
σαλεμ παω εγω η πριαμο βουλιαγμενης που εχω σταμπαρει το μελαχρινο πιπινι στη ρεσεψιον την επομενη θα αφησω βαρβατο μπουρμπουρι και θα κανω δυνατο καμακι αφου θα χω ξεμπουκωσει και πριν.αμα πας και εσυ τσεκαρε το νομιζω βραδακι ειναι.υπαρχει και το ξανθο το μωρο πριαμο παγκρατι αλλα δε μ αρεσει σαν χοτελεκει να προσεχεις ;) κυκλοφορει ο κοτσιδαςμην σε στριμωξει καμια ημερα
δεν ξερουμε και τι ειναι ενεργητικος η παθητικος
![]()
![]()
ωχ θα αλλαξω χοτελια :- την κατια δεν την εχω κανει τεστ ;) μολις γυρισουν ομως θα τα παω στο εβανς βολτα τα κοριτσιασαλεμ παω εγω η πριαμο βουλιαγμενης που εχω σταμπαρει το μελαχρινο πιπινι στη ρεσεψιον την επομενη θα αφησω βαρβατο μπουρμπουρι και θα κανω δυνατο καμακι αφου θα χω ξεμπουκωσει και πριν.αμα πας και εσυ τσεκαρε το νομιζω βραδακι ειναι.υπαρχει και το ξανθο το μωρο πριαμο παγκρατι αλλα δε μ αρεσει σαν χοτελ
;)

θα ειμαι στο καστιγκ πανε αφοβα.δυο πρασινα θα δωσεις ε γιατι εισαι και λαρτζ....ωχ θα αλλαξω χοτελια :- την κατια δεν την εχω κανει τεστ ;) μολις γυρισουν ομως θα τα παω στο εβανς βολτα τα κοριτσια;)
![]()
![]()
![]()
για την μαρινα δεν εχω γραψει κριτικη αν και επρεπεθα ειμαι στο καστιγκ πανε αφοβα.δυο πρασινα θα δωσεις ε γιατι εισαι και λαρτζ....

ζητω!!!!!!!!!!!για την μαρινα δεν εχω γραψει κριτικη αν και επρεπεειναι πολυ δυνατο μουνετο (φωτια βραζει το κοριτσι)
![]()
ειδικα απο κωλο ειναι αστα τι να λεμε δεν περιγραφεται
![]()
![]()
πως και δεν στο είπε...παρεάκι είστε...εκει να προσεχεις ;) κυκλοφορει ο κοτσιδαςμην σε στριμωξει καμια ημερα
δεν ξερουμε και τι ειναι ενεργητικος η παθητικος
![]()
![]()
αρχισες εσυ παλι >πως και δεν στο είπε...παρεάκι είστε...

πάλι δεν τα ξέρεις καλά...είπαμε...τα σκληρά αγόρια έχουν ρεντα...αρχισες εσυ παλι >θελεις να τα πουμε τωρα για κατι περουκες
και ποιον γλυκοκοιταγε
![]()
![]()
![]()
![]()

