Νέα

Δούκισα Νομικού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 922K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 2 άτομα (1 μέλη και 1 επισκέπτες)

VAZO34

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2011
Μηνύματα
1.315
Κριτικές
31
Like
102
Πόντοι
26
Εμένα αυτό που με "χαλάει" είναι ότι είναι λίγο ατσούμπαλη και άχαρη. Αλλά εδώ μιλάμε για ομορφιά! Και σε αυτό δεν παίζεται η γκόμενα! Τώρα για το αδύνατη... δεν θα διαφωνήσω μαζί σου αλλά εμένα μου αρέσουν και τα αδύνατα μωράκια! :)
σκέψου δε  και το άλλο...αν η τηλεόραση τις φουσκώνει λίγο όπως λένε, φαντάσου πως θα είναι στην πραγματικότητα....
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.444
Like
3
Πόντοι
66
Όντως, τα παρατήτηρησα και εγώ τα συγκεκριμένα που λες...πολύ γυμνασμένα και καλλίγραμμα πόδια η Χρύσπα !

:headbang: :headbang:  από πότε τα απέκτησε ....πολύ μέτριο κορμί είχε .! εκτός αν τα δουλεύει στη §Θεσ /νίκη  :rolleyes:
 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
:headbang: :headbang:  από πότε τα απέκτησε ....πολύ μέτριο κορμί είχε .! εκτός αν τα δουλεύει στη §Θεσ /νίκη  :rolleyes:
Πες τα γιατί σε λίγο θα μας πουν ότι θα κατέβει κ σε αγώνες γράμμωσης...
 

Τρυποκάρυδος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2011
Μηνύματα
10.318
Like
640
Πόντοι
166
doukissa1.jpg

doukissa2.jpg
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Στο μεταξυ, με ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ που η Δουκισσα Νομικου ποζαρει σε κατι στασεις με τουρλωτο κωλαρακι, ή φοραει ντεκολτε, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ.

Ειναι σαν μαυρη αγορα (κρυβω το προϊον, για να πιασω καλυτερη τιμη στο γαμπρουλη/ δεδομενου πως ειναι προϊον ανελαστικης προσφορας-ζητησης)
+ "Τι θα πει ο μπαμπακας μου"

Ουστ μωρη.
Ψοφα, χαμουρα.
 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
Στο μεταξυ, με ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ που η Δουκισσα Νομικου ποζαρει σε κατι στασεις με τουρλωτο κωλαρακι, ή φοραει ντεκολτε, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ.

Ειναι σαν μαυρη αγορα (κρυβω το προϊον, για να πιασω καλυτερη τιμη στο γαμπρουλη/ δεδομενου πως ειναι προϊον ανελαστικης προσφορας-ζητησης)
+ "Τι θα πει ο μπαμπακας μου"

Ουστ μωρη.
Ψοφα, χαμουρα.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

apolonas1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2012
Μηνύματα
9.556
Κριτικές
9
Like
3.943
Πόντοι
506
Δεν λεω μουνάρα!αλλα πιστευω ότι μετα απο μερικά χρόνια θα πάρει αρκετά κιλα και θα χαλάσει πολύ!βλεπεις παρότι είναι αδύνατη έχει μία σχετικη χαλαρότητα.....Βέβαια δεν παυει να είναι μούνος....
 

Ψωριάρης

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
3.590
Κριτικές
9
Like
25
Πόντοι
16

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
Η υπερπροβολή θα την κάψει...Αν προλάβει να βρει γαμπρό μέχρι τα 30-32 θα είναι τυχερή.Μετά θα έχει μεγάλη πτώση εμφανισιακά.Δεν είναι απο τις γυναίκες που όσο μεγαλώνουν ομορφαίνουν.
 

alkinos32

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2010
Μηνύματα
23.433
Κριτικές
14
Like
135
Πόντοι
376


Ωραία  :lheel: , είναι πιά αεράτα . . .

 

alfreewind

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Απρ 2012
Μηνύματα
1.230
Κριτικές
32
Like
232
Πόντοι
2.007
Η υπερπροβολή θα την κάψει...Αν προλάβει να βρει γαμπρό μέχρι τα 30-32 θα είναι τυχερή.Μετά θα έχει μεγάλη πτώση εμφανισιακά.Δεν είναι απο τις γυναίκες που όσο μεγαλώνουν ομορφαίνουν.




+1
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.444
Like
3
Πόντοι
66
:rockon: μιά χαρά είναι το <Λουλουδάκι>  :rockon: ούστ απο δώ ...κοπρίτες ! :rockon: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :2funny:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.437
Like
49.231
Πόντοι
10.131
Η Δούκισσα το παίζει καλά το παιχνίδι, εκτός από τη σχέση της με τον Χοληδη δεν έχει βγει άλλη σχέση στην φόρα (έχει;; ), πάει για το μεγάλο κόλπο να χτυπήσει κάνα εφοπλιστή η βιομήχανο και όχι έναν του στυλ "γνωστός επιχειρηματίας" που τραβιούνται άλλες γκόμενες της swowbiz ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom