kololatria
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαρ 2013
- Μηνύματα
- 255
- Like
- 132
- Πόντοι
- 1
και με διαφορα η δευτερη....πηγη φωτο
αγριο πραμα η μαμα νομικου![]()
H κα Ούρσουλα Νομικού, μητέρα της Δούκισας.

![]()
http://[URL unfurl="true"]www.entertv.gr/wp-content/uploads/2013/06/nomikoy2-518x518-custom.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Ποτε εγινε αυτο?????
Τρυποοοοο ανελαβε δραση
Κατι εκανε στα ματακια το κοριτσι, αλλαξε οψη, ισως για τη μεγαλη παρουσιαση.
Αλλα απο ταλεντο δεν και πολυ, με το στανιο τοσο σπρωξιμο τοσα χρονια , καριερα παπαλα, δεν τοχει και τα χρονακια περνανε.
Και ο χρονος κυρα δουκισα χτυπαει πισωπλατα.
Το 86 γεννηθηκε το θεομουνο, 27 ετων ειναι η καταλληλη ηλικια για ενεσουλες, πανε οι εποχες που τσιτωνανε στα εξηντα, τωρα το πατημα της χηνας παει περιπατο με το υαλορουνικο.ποσο χρονων ειναι η Δουκισσα και το λες αυτο ???
Νομιζω πιτσιρικα ειναι...και εχει ακομα μελλον μπροστα της
Οτι θες δημοκρατια εχουμε..τωρα τι να πεις ????

σαφώς ;) και από τις ωραιότερες ....παγκοσμίως .Κουκλαρα για μενα η ωραιοτερη ελληνιδα !!!
Nά είναι καλά να την θαυμάζουμε ;)από πρόσωπο είναι άπαιχτη...στο σώμα όμως πολύ αδύνατη...σαν σκελετός με δέρμα...πείτε με παράξενο αλλά χθες το μόνο που με έφτιαχνε ήταν οι μπουτάρες της χρύσπας.....ΤΡΕΛΟ μωρό, η ομορφότερη που υπάρχει!
από πρόσωπο είναι άπαιχτη...στο σώμα όμως πολύ αδύνατη...σαν σκελετός με δέρμα...πείτε με παράξενο αλλά χθες το μόνο που με έφτιαχνε ήταν οι μπουτάρες της χρύσπας.....![]()
![]()
![]()
Όντως, τα παρατήτηρησα και εγώ τα συγκεκριμένα που λες...πολύ γυμνασμένα και καλλίγραμμα πόδια η Χρύσπα !από πρόσωπο είναι άπαιχτη...στο σώμα όμως πολύ αδύνατη...σαν σκελετός με δέρμα...πείτε με παράξενο αλλά χθες το μόνο που με έφτιαχνε ήταν οι μπουτάρες της χρύσπας.....![]()
![]()
![]()